• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

  • کد خبر : 79212
  • 26 شهریور 1401 - 17:00
خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
یاز اکو - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از ۲۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا ۲۳ شهریور ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ولی الله زمانی روز شنبه افزود: بیش از ۲۰۸ هزار و ۹۱۵ تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند از طریق مراکز ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از ۲ برابری داشته است، اظهار داشت: تاکنون ۳۸ هزارو ۸۱۵ محموله گندم از ۱۴ هزارو ۳۱۴ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز می شود.

زمانی گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});