• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی بر پیشگیری از فرار مالیاتی واحدهای تولیدی تاکید کرد

  • کد خبر : 79530
  • 28 شهریور 1401 - 18:30
رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی بر پیشگیری از فرار مالیاتی واحدهای تولیدی تاکید کرد
یاز اکو - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر پیشگیری و مقابله با فرار مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در خصوص نحوه اعمال بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی، افزود: البته باید توجه داشت که بخشودگی بخشی از مالیات واحدهای موثر تولیدی، موجب دوام تولید در کشور و پایداری امنیت شغلی کارگران می شود.

وی با بیان اینکه صنعتگران با ایجاد اشتغال در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برمی دارند، حمایت دادگستری و تشکیلات قضائی آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی و صنعتی را یادآور شد و اظهار داشت: در این زمینه هر آنچه در توان داریم، انجام می دهیم.

خلیل اللهی ادامه داد: ما خود را مکلف به این می دانیم که با تمام ظرفیت در خدمت صنعت آذربایجان شرقی باشیم و این خدمت، خدمتی بی منت است، چراکه صنعتگران و سرمایه گذاران با ایجاد اشتغال به طور عملی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برداشته و موجب کاهش وقوع بخشی از جرایم می شوند.

وی با اعلام اینکه دادگستری استان همواره دغدغه حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دارد، اضافه کرد: واحدهای تولیدی کوچک مشکلاتی دارند که باید از طریق آموزش و کمک واحدهای تولیدی بزرگ حل شوند.

خلیل اللهی ایجاد سامانه اطلاع رسانی در حوزه صنایع و معادن را پیشنهاد داد و گفت: با این اقدام همه واحدهای تولیدی می توانند از بخشنامه های صادره دستگاه های اجرایی مطلع شوند.

وی با اشاره به رویکرد و تلاش دادگستری آذربایجان شرقی در راستای حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان در خصوص عدم اهتمام جدی در حل و فصل مشکلات مذکور گلایه و بر رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});