• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تولید سالانه حدود ۳۷ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 79569
  • 29 شهریور 1401 - 9:45
تولید سالانه حدود ۳۷ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان از کشتارگاه صنعتی دام تبریز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: نظارت بر ذبح بهداشتی و شرعی در این کشتارگاه با حضور کارشناسان بطور دقیق و مستمر صورت می گیرد.

حجت الاسلام مجید نجفی با اشاره به اهمیت نظارت شرعی برای تامین غذای حلال ، پاک و بهداشتی برای مردم جامعه افزود: در این کشتارگاه احکام و مقررات کشتار دام به طور کامل رعایت می شود.

وی ادامه داد: نظارت ها در این کشتارگاه باعث می شوند تا امکان تولید گوشت مطلوب و بهداشتی فراهم شده و مردم با اطمینان کامل از محصولات کشتارگاه استفاده کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از زحمات دامپزشکان مسقر در کشتارگاه در خصوص نظارت بر ذبح بهداشتی دام ها ، از تولید روزانه ۱۲۰ تن انواع گوشت قرمز در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

صمد زمانزاد قویدلافزود: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود ۳۷ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین تولید می شود که شامل ماهانه ۳ هزار صد تن و روزانه ۱۲۰ تن انواع گوشت قرمز است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب میزان تولید گوشت قرمز در استان آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد و با ابلاغ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، شاهد افزایش میزان تولید این محصول طی روزهای آتی نیز خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});