• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

سامانه های گرمایش ۲۸۲ مدرسه در آذربایجان شرقی بهسازی شد

  • کد خبر : 80192
  • 04 مهر 1401 - 10:45
سامانه های گرمایش ۲۸۲ مدرسه در آذربایجان شرقی بهسازی شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری سامانه های گرمایشی ۲۸۲ مدرسه در ۱۸ شهرستان این استان با ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر کمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه گرمایش این مدارس در قالب طرح تأمین و استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان آذربایجان شرقی بهسازی شده است.

وی افزود: عملیات استانداردسازی گرمایشی شامل جایگزینی و تامین موتورخانه، نصب پکیج، نصب بخاری های هرموتیک با بازدهی بسیار بالا (بخاری های هرموتیک از محفظه احتراق بسته بهره می برند و شعله آن ارتباط مستقیم با هوای اتاق ندارد و هوای مورد نیاز برای احتراق از بیرون ساختمان تأمین می شود) با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده است.

کمالی ادامه داد: با انعقاد سند همکاری بین شرکت ملّی گاز ایران و شرکت بهینه سازی مصرف انرژی، بستر و زمینه همکاری بسیار مناسبی فراهم شده که می توان با بهره گیری از این تفاهم نامه سامانه گرمایشی غیر استاندارد مدارس استان را بهسازی و احتمال خطرآفرینی را به حداقل ممکن رساند.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام و معرفی مدارس نسبت به استانداردسازی سامانه های گرمایشی اقدام می شود، اظهار داشت: در صورت تدوام همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش استان، این شرکت آمادگی دارد سامانه گرمایشی تمام مدارس مشمول طرح را با استانداردهای مربوطه منطبق کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});