• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در دست ساخت است

  • کد خبر : 81274
  • 16 مهر 1401 - 12:30
هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در دست ساخت است
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن هزار واحد مسکونی در شهر اردبیل در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز شنبه اظهار کرد: از این تعداد ۷۰ واحد مسکونی در قالب سایت کارگر تا پایان آبان ماه امسال بهره‌برداری می‌شود و بقیه نیز برابر زمان‌بندی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: کیفیت ساخت و سازه‌های این واحدها در مقایسه با واحدهای احداث شده طرح مسکن مهر بالا است و واحدهای واقع در این سایت هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به عملیات ساخت ۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در خلخال گفت: این واحدها تا پایان امسال به مرحله اجرای فونداسیون و تعدادی نیز به مرحله اسکلت و دیوارچینی می‌رسد.

حیدری اظهار کرد: هم اکنون زمین مورد نیاز در همه شهرستان‌های استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

تکمیل طرح کتابخانه مرکزی خلخال، ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل عملیات اجرایی طرح احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهر خلخال اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است، اظهار کرد: تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی امسال به این پروژه راه به جایی نخواهد برد و تنها در صورت تامین ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز زمینه برای تکمیل این طرح فراهم خواهد شد.

حیدری از تهاتر نفتی با قرارگاه خاتم الانبیا برای پرداخت مطالبات و کارکرد موسسه راهبران پیمانکار قطعه هفت اردبیل – سرچم به مبلغ سه هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: با انجام تهاتر مذکور قطعه هفت این مسیر هم شتاب بیشتری گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از بخش‌هایی از این مسیر باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: باند دوم اردبیل- سرچم در هفت قطعه قابل اجراست که قطعه یک آن به اتمام رسیده و قطعات دوم، سوم و چهارم هم از طریق فاینانس بانک صادرات اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: قطعه پنج و شش این مسیر در دست مطالعه قرار گرفته و قطعه هفت هم از طریق تهاتر نفت اجرا می‌شود که برآورد شده برای تکمیل تمام قطعات در مجموع ۲۶ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

حیدری گفت: تاکنون برای اجرای باند دوم جاده اردبیل- سرچم ۲ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال هزینه شده و کل مطالبات پیمانکاران هم یک هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});