• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

تبدیل منطقه آزاد ماکو به یک برند معتبر داخلی و بین المللی با استفاده از حمل و نقل ترکیبی

  • کد خبر : 82519
  • 27 مهر 1401 - 14:30
تبدیل منطقه آزاد ماکو به یک برند معتبر داخلی و بین المللی با استفاده از حمل و نقل ترکیبی
یاز اکو - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو در کنار سایر مزایای محوری و لجستیک در کسب و کار، نظیر حوزه های کشاورزی، معدن و گردشگری، در حوزه حمل و نقل نیز می تواند با استفاده از حمل و نقل ترکیبی به برند معتبر و ارزشمند داخلی و بین المللی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با رئیس کل گمرک کشور گفت: به دنبال طرح جامع منطقه آزاد ماکو بعنوان قطب لجستیک کشور هستیم.

وی اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو در کنار سایر مزایای محوری و لجستیک در کسب و کار، نظیر حوزه های کشاورزی، معدن و گردشگری، در حوزه حمل و نقل نیز می تواند با استفاده از حمل و نقل ترکیبی به برند معتبر و ارزشمند داخلی و بین المللی تبدیل شود.

گروسی با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد ماکو گفت: بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو می تواند منشاء امنیت غذایی برای مردم کشور بوده و از لحاظ ذخایر معدنی و ظرفیت های گردشگری نیز می تواند ابعاد جدیدی از توسعه را برای مردم به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن تقدیر از همکاری نزدیک گمرک بازرگان با سازمان منطقه ازاد ماکو، به ضرورت ورود ماشین آلات معدنی، کشاورزی و کشنده های سبک و سنگین از طریق گمرک بازرگان تاکید کرد.

مردم منطقه هنوز از مزایای مناطق آزاد بهره مند نشدند

در ادامه این دیدار، محمدعلیپور، نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم استقرار منطقه آزاد در سالهای اخیر، هنوز مردم شریف منطقه به صورت ملموس از مزایای مناطق آزاد بهره مند نشده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای منطقه، بهره مندی از مزایای مناطق آزاد، حق مردم منطقه بوده و امید است بیش از پیش محقق شود.

وی افزود: با توجه به وسعت منطقه، تامین زیرساخت های ضروری منطقه را سازمان منطقه آزاد ماکو برعهده گرفته و بدون هیچ کمک مالی از طرف دولت و از محل منابع داخلی سازمان در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});