• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

۴ رمزارز که در شرایط قرمز بازار سبز مانده‌اند

  • کد خبر : 82793
  • 30 مهر 1401 - 12:15
۴ رمزارز که در شرایط قرمز بازار سبز مانده‌اند
یاز اکو - اگرچه بازار ارزهای دیجیتال در دست خرس‌ها قرار دارد، اما چندین دارایی دیجیتال به رنگ سبز معامله می‌شوند. در ادامه تعدادی از این دارایی‌های رمزارز صعودی را برای سرمایه‌گذاران بررسی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت نیوز، در شرایط کنونی بازار رمزارز، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال پروژه‌هایی با عملکرد مثبت هستند. برای انتخاب یک پروژه با عملکرد مثبت، علاوه بر شرایط تکنیکال قیمت باید به آینده و رویدادهای پیش‌روی آن پروژه نیز توجه کرد.

رمزارز

رمزارز Terra Classic (LUNC)

LUNC یکی از توکن‌هایی است که در منطقه سبز معامله می‌شود. این دارایی کریپتویی که سالی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است، همچنان برای بسیاری از سرمایه‌گذارانی که روی بازگشت بزرگ آن حساب می‌کنند، بهترین انتخاب است.

LUNC توکن اکوسیستمی اصلی برای اکوسیستم استیبل کوین Terra است. دارایی دیجیتال در اوایل امسال به شدت سقوط کرد و ۹۹ درصد از ارزش خود را از دست داد و هارد فورک بلاکچین Terra اساساً آن را منسوخ کرد. با این حال، جامعه Terra حول LUNC تجمع کرده‌اند و آنها همچنان به ایجاد ابتکارات اجتماعی برای تحریک رشد قیمت این دارایی ادامه می‌دهند.

در حال حاضر LUNC با قیمت ۰٫۰۰۰۲۲۹۲ دلار معامله می‌شود که روند نزولی ۸٫۹۶ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

علیرغم این کاهش، سرمایه‌گذاران LUNC درگیر پیشنهاد جدیدی هستند که مالیات بر روی تراکنش‌های دارایی را از ۱٫۲% به ۰٫۲% کاهش می‌دهد. با تصویب اخیر این پیشنهاد، مازاد LUNC از کاهش مالیات به جوامع مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای تقویت نقدینگی خواهد رفت.

رمزارز

پروژه Aptos (APT)

APT یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این رمزارز که به بلاکچین لایه یک Aptos قدرت می‌دهد، از زمان عرضه‌اش روند رو به رشدی داشته است.

اگرچه Aptos هنوز جدید است، اما به دلیل گذشته جذاب خود محبوبیت زیادی کسب کرده است. بلاکچین بر اساس نرم افزار استیبل کوین Diem از متا (فیسبوک سابق) است و توسط چندین نفر از همان افرادی که Diem را ساخته اند ایجاد شده است.

انتظار می‌رود Aptos به هدف Diem برای ایجاد یک پروتکل بلاکچین سریع و مقیاس پذیر عمل کند. همچنین امیدوار است ویژگی‌های دیگری را ارائه دهد که دسترسی کاربران به رمزارز را بهبود بخشد. APT در سطح ۷٫۱۳ دلار معامله می‌شود که روند نزولی ۴٫۳۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

علیرغم جدید بودن، به نظر می‌رسد APT آینده روشنی دارد زیرا Aptos در حال حاضر جذابیت زیادی پیدا کرده است. این هفته، توسعه دهندگان صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap پیشنهاد کردند شبکه اصلی آن را در Aptos مستقر کنند.

پروژه IMPT

IMPT دارایی محکمی برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در طرح های زیست محیطی، اجتماعی و دولتی (ESG) هستند.

این توکن زیربنای پروژه Impact، یک پروتکل مبتنی بر اتریوم است که از بلاکچین برای مقابله با تغییرات آب و هوایی استفاده می‌کند. پروژه Impact به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های پایداری در سراسر جهان تامین مالی کنند و اعتبارات کربن را نیز خریداری کنند. IMPT، توکن این پلتفرم، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا در حین ارائه خدمات به کره زمین و آینده بلندمدت آن، سود کسب کنند.

IMPT در حال حاضر در پیش فروش قرار دارد. این دارایی اکنون بیش از ۶ میلیون دلار جمع آوری کرده است. Impact که با بیش از ۲۵۰۰۰ شرکت قرارداد دارد، توکنIMPT می‌تواند در آینده نزدیک برای یک پمپ قیمتی بزرگ آماده شود.

رمزارز

رمزارز EOS

EOS، یکی از محبوب‌ترین کوین‌های بازار رمزارز، به بلاکچین این پروژه قدرت می‌دهد. پروتکل غیرمتمرکز بلاکچین یک مکمل ضروری برای فضای بلاکچین است.

در زمان انتشار، EOS در ۱٫۰۲ دلار معامله می‌شود. این دارایی دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته روند نزولی ۳٫۴۲ درصدی داشته است.

EOS در حال حاضر از نظر اصول بنیادی چیز زیادی ندارد، اما سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در آینده فناوری بلاکچین هستند، می‌توانند آن را بسیار جذاب بدانند.

در پایان باید گفت، از آنجایی که سرمایه گذاران به ایجاد تعادل مجدد در پرتفوی خود ادامه می‌دهند، به دست آوردن اطلاعات در زمان واقعی و با کیفیت در مورد دارایی‌های دیجیتال در بازار رمزارز برای حفظ سودآوری ضروری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});