• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

راه‌اندازی موزه عکاسی در برج آزادی تهران اتفاقی ماندگار است

  • کد خبر : 8301
  • 30 اسفند 1399 - 11:45
راه‌اندازی موزه عکاسی در برج آزادی تهران اتفاقی ماندگار است
یاز اکو - علی اصغر شعر دوست از چهره‌های برجسته فرهنگی تبریز و ایران در مراسم افتتاحیه بزرگترین موزه عکاسی ایران به برج آزادی آمد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی برج آزادی، در حاشیه مراسم افتتاحیه موزه عکاسی استاد جدیدالاسلام در برج آزادی علی اصغر شعر دوست از استاد و کارش چنین گفت: کارهای بزرگ از آدم‌های بزرگ برمیخیزد و با رفتنشون هم اون کارها از بین نخواهد رفت، بر اساس آموزه‌های دینی ما هر چیزی که برای مردم نفع داشته باشه روی زمین میمونه و باطل مثل کف روی آب است که با یک نسیمی از بین میرود.
استاد جدیدالاسلام هم از زادگاه تبریز همشهری من است و امروز ۷۰۰ دوربین به مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آورده‌اند که در ایران و منطقه بی‌نظیره، چرا که آمیزه‌ای از سخت‌افزار و نرم‌افزارعشق و محبت در این دوربین‌ها و عکس‌های آن نهفته است. جدیدالاسلام یک اسم نیست یک مجموعه‌ای است از توانایی، عشق، فضیلت و خدمات ماندگار است.
علی‌اصغر شعردوست به سال ۱۳۴۱ هجری‌شمسی در تبریز متولد شد. تحصیلات خود را در زادگاهش آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۹ هجری‌شمسی از آکادمی علوم آذربایجان، دکترای زبان‌شناسی اخذ نمود.
با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ارگانهای متعددی به فعالیت پرداخت و سرانجام ریاست شبکه سراسری صدای جمهوری اسلامی ایران را برعهده گرفت.
بخشی از مسئولیت‌های مهم ایشان در سال‌های گذشته به قرار زیر بوده است:
ریاست رادیو تبریز، مدیرعامل انتشارات بین‌المللی الهدی، مدیرعامل انتشارات سروش، دبیر شورای گسترش زبان و ادبیات فارسی، عضو هیئت امناء بنیاد ایران‌شناسی، عضو هیئت امناء کتابخانه‌های عمومی ایران، مؤسس و مدیر مسئول روزنامه جام‌جم، مؤسس و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، مؤسس اداره‌کل فرهنگی آسیای مرکزی و قفقاز، سفیر و نماینده تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، و مؤسس و دبیرکل انجمن دوستی ایران و آذربایجان.
دکتر شعردوست در کنار مسئولیت‌های مهم اجرایی در حوزه‌های اجتماعی، به موضوع کتاب نیز دید خاصی دارد و همواره در حال خلق آثار فاخر در قالب تألیف و ترجمه است. در دوران حضور در تاجیکستان نیز کتاب‌های بسیاری توسی انتشار یافت که این حرکت در نوع خود بی‌نظیر بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});