• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

بیمارستان باقرالعلوم اهر نیازمند تجهیز و ارتقاء تجهیزات بهداشتی و درمانی است

  • کد خبر : 83551
  • 07 آبان 1401 - 13:45
بیمارستان باقرالعلوم اهر نیازمند تجهیز و ارتقاء تجهیزات بهداشتی و درمانی است
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بیمارستان باقرالعلوم اهر را یکی از بیمارستان‌های مهم استان در پذیرش بیماران از سراسر شهرستان های منطقه ارسباران و حتی شهرهای همجوار عنوان کرد و گفت: با توجه به مراجعه ۲ برابری بیماران به این بیمارستان باید نسبت به تجهیز و ارتقاء تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی این بیمارستان اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده، روز شنبه، هفتم آبان ماه، در مراسم برگزاری آزمون آمادگی مهارتی و جسمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر منطقه ارسباران در شهرستان اهر افزود: بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان تنها بیمارستان بزرگ منطقه ارسباران در طول شیوع بیماری منحوس کرونا و… از نظر بهداشتی و درمانی خدمات شایسته ای به بیماران منطقه ارائه کرده که برای بهتر کردن این شرایط و خدمات بیشتر به مردم نیازمند تجهیز و ارتقاء امکانات و تجهیزات این بیمارستان هستیم.

وی در ادامه راه اندازی دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان باقرالعلوم اهر را یک فرصت مناسب برای خدمت رسانی بیشتر به مردم منطقه ارسباران برشمرد و خواستار تجهیز و نوسازی تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی بیشتر در این شهرستان شد.

محرم زاده همچنین با تقدیر از نیروهای امداد هلال احمر شهرستان اهر در ماموریت های محوله خصوصاً در جریان بارش شدید برف امسال در گردنه‌های کوهستانی این شهرستان گفت: در مواقع بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی خصوصاً حوادث جاده‌ای، هلال احمر جزو اولین نیروهای حاضر در حوادث‌ها می باشند که برای کمک و خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده حاضر هستند.

درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده است و هیچ بادی نمی تواند این درخت تنومند را تکان دهند افزود: امنیت، اقتدار و آزادی امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدر این امنیت و اقتدار را بدانیم.

محرم زاده بر ضرورت توجه مسئولان کشور برای رفع مشکلات مردم و جوانان تاکید کرد و افزود: دولت مردمی و مجلس دوشادوش هم برای رفع مشکلات و معیشت مردم و اشتغال جوانان شبانه روز در تلاش هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم برگزاری آزمون مهارت و آمادگی جسمانی داوطلبان هلال احمر را در راستای انجام وظایف این نیروها در حوادث جاده ای استان که به عهده هلال احمر است عنوان کرد.

میرعلی آقا سیدی با اشاره به اینکه در سطح استان آذربایجان شرقی ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای و ۱۱ پایگاه موقت، جاده های این استان را تحت پوشش قرار داده است گفت: برگزاری این آزمون ها در راستای ارتقاء درجه و بالا بردن شرایط آمادگی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای خدمت به حادثه دیدگان در سوانح طبیعی و خصوصا جاده ای می باشد.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر نیروهای جمعیت هلال احمر استان به صورت داوطلبان بوده و امیدواریم دولت و مجلس برای حل مشکلات مالی، بیمه و معیشت این داوطلبان توجه ویژه نمایند.

ارتقاء و درجه بندی داوطلبان جمعیت هلال احمر منطقه ارسباران

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: در آزمون آمادگی مهارتی و جسمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر منطقه ارسباران که به مدت یک روز در این شهرستان برگزار شد بیش از ۵۰ نفر از نیروهای داوطلبان این نهاد در آزمون های مهارتی و جسمانی زیر نظر اساتید با هم به رقابت پرداختند.

عباس جهانگیری هدف از برگزاری این آزمون را در راستای ارتقاء و درجه بندی داوطلبان جمعیت هلال احمر منطقه ارسباران در خدمت و امداد جاده ای شهرستان های این منطقه عنوان کرد.

وی در پایان از حمایت ها و کمک های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و پیگیری های مستمر نماینده مردم اهر و هریس در مجلس برای رفع مشکلات و نیازهای نیروها و حل نواقصات پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر شهرستان اهر تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});