• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

صادرات ۲۱.۵ میلیون دلار تراکتور از تبریز به ۲۰ کشور

  • کد خبر : 85542
  • 28 آبان 1401 - 9:45
صادرات ۲۱.۵ میلیون دلار تراکتور از تبریز به ۲۰ کشور
یاز اکو - مدیرعامل تراکتورسازی ایران گفت که امسال تاکنون با افزایش بیش از یک برابری ارز آوری این گروه صنعتی، ۲۱.۵ میلیون دلار انواع تراکتور به ۲۰ کشور جهان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مصطفی وحیدزاده اظهار کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران امسال با صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته گری،ادوات و غیره نقش اساسی در ارز آوری برای کشور داشته است.

وی افزود: امسال تراکتورسازی به واسطه صادرات یک هزار و ۱۷۷ دستگاه انواع تراکتور ۱۴.۵ میلیون دلار ارز عاید کشور کرده است

وحیدزاده یادآور شد: صادرات تراکتور از لحاظ ارزی ۱۲۲ درصد و از لحاظ تعداد ۵۸ درصد افزایش در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران همچنین گفت: به همت تلاشگران شرکت تراکتورسازی ایران در سال‌جاری در نظر داریم حدود ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کنیم که نسبت به تولید سال گذشته ۶۰ درصد افزایش خواهد داشت.

وحیدزاده اظهار کرد: تراکتور سازی در یک سال اخیر گام‌های توسعه‌ای را در بخش‌های مختلف به پشتوانه کارکنان توانمند، متخصص و مهم‌تر از همه غیرتمند برداشته است.

تصمیم برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه

وی افزود: تصمیم برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه نیز در همین زمینه و با همین نگرش برنامه‌ریزی شده اما باید در نظر گرفت که تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور تنها تولید یک محصول را شامل نمی‌شود بلکه اقدامی بزرگ است که برای محقق شدن آن باید افزایش تولید در تک‌تک قطعات و فرآیندها صورت گیرد و باید زیرساخت‌هایی برای این منظور تعریف شود.

وحیدزاده تاکید کرد: خوشبختانه این مهم در تراکتورسازی ممکن شد و همزمان با افزایش تولید، زیرساخت‌ها و زمینه‌ها هم تعریف و عملیاتی شد که در کمتر مجموعه‌ای می‌توان همزمانی تولید را با فرآیند تعریف زیرساختی برای کوچک‌ترین تغییر را مشاهده کرد اما افزایش تولید تا سقف ۳۵ هزار دستگاه با این روند در تراکتورسازی کلید خورده است.

وحیدزاده همچنین با اشاره به افزایش تولید کابین در شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی گفت: افزایش تولید این آپشن استراتژیکی ( امکان راهبردی ) برای محصول نهایی تراکتور در راستای مشتری مداری صورت گرفت به‌ طوریکه رقم تولید یک دستگاه در هفته به ۲۰ دستگاه در روز رسیده است.

عضو هیات مدیره گروه صنایع تراکتورسازی از شرکت خدمات صنعتی به عنوان مهم‌ترین تامین‌کننده قطعات این مجموعه نام برد و گفت: خدمات صنعتی علاوه بر تامین قطعات گروه در عرصه تولید، محصول مهمی همچون بکهو لودر را تولید و عرضه می‌کند که به تازگی به منظور ارتقاء کیفیت این محصول و به‌روزرسانی تکنولوژی این وسیله مهم صنعتی، گام‌های موثری برداشته شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});