• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
نماینده مردم کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس:

با وجود تناقض ها شعار دولت محرومان به جایی نخواهد رسید

  • کد خبر : 87363
  • 13 آذر 1401 - 18:17
با وجود تناقض ها شعار دولت محرومان به جایی نخواهد رسید
یازاکو- نماینده مردم کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس گفت: در دولت قبلی که همواره از آنها انتقاد می کردیم و وزیران آن دولت را استیضاح می کردیم، حداقل به ما مجوز احداث پروژه هایی را دادند اما در دولتی که هرروز قربان صدقه اش می رویم متاسفانه از روزی که پای کار آمده است پروژه ها خوابیده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با گلایه از عملکرد دولت گفت: در زمینه احداث مرکز تخصصی درمانی شبانه روزی در شهرستان کلیبر بارها اعلام کرده اند که باید تعداد جمعیت به ۱۰ هزار نفر برسد اما متاسفانه با توجه به مشکلات موجود در این شهرستان تعداد مرگ و میر به حدی است که جمعیت استان به تعداد معین نخواهد رسید.

وی در ادامه افزود: چندین شهرستان استان از بالاترین شدت محرومیت برخوردار هستند بنابراین دلیل سفر نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس هم همین موضوع بوده است. در حال حاظر در دو شهرستان از حوزه انتخابیه من بیمارستان ندارد و بیماران برای درمان به اردبیل می روند که بسیار دردناک است. همچنین اداره تامین اجتماعی در این شهرستان ها وجود ندارد و کارگران برای حل مشکلاتشان باید صد ها کیلومتر مسیر طی کنند که در پاسخ اعلام کردند خدمات اینترنتی ارائه خواهد شد در حالی که اینترنت در این شهرستان ها وجود ندارد. بنابراین با این تناقص ها شعار دولت محرومان به جایی نخواهد رسید.

نماینده مردم کلیبر، خدآفرین و هوراند با انتقاد از وضعیت رسیدگی به این شهرستان ها گفت: در حالی که تامین اجتماعی سر مارا با خدمات اینترنتی گرم می کند، در تبریز ساختمان هایی با خدمات رفاهی فوق العاده احداث می کنند که قابل قبول نیست.

حاتمی با درخواست ار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز به ایجاد خط اورژانس اجتماعی، تبدیل اداره بهزیستی شهرستان به اداره مستقل و تاسیس اداره تامین اجتماعی داریم. در دولت قبلی که همواره از آنها انتقاد می کردیم و وزیران آن دولت را استیضاح می کردیم، حداقل به ما مجوز احداث پروژه هایی را دادند اما در دولتی که هرروز قربان صدقه اش می رویم متاسفانه از روزی که پای کار آمده است پروژه ها خوابیده است.

وی افزود: شهرستان خداآفرین یک شهرستان مرزی است و تعداد جمعیت مرزها بسیار مهم است بنابراین درخواست دارم مشکلات این منطقه را دریابید. بیشترین میزان پوشش نهاد حمایتی در این شهرستان ها هستند و در حال حاضر هم آمادگی احداث شهرک دارویی در این منطقه را داریم که امیدوارم با احداث این شهرک بیشتر مشکلات این منطقه حل شود. اگر جمعیت شهرستان ها تثبیت نشود به تعداد جمعیت حاشیه نشین تبریز افزوده خواهد شد و این معضل به اتمام نخواهد رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});