• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

قطعه یک آزاد راه مراغه – هشترود ۵۱ درصد پیشرفت دارد

  • کد خبر : 87439
  • 14 آذر 1401 - 11:00
قطعه یک آزاد راه مراغه – هشترود ۵۱ درصد پیشرفت دارد
یاز اکو - معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ویژه مراغه با اشاره به پیشرفت ۵۱ درصدی قطعه یک آزاد راه مراغه - هشترود گفت: عملیات عمرانی در قطعه‌های اول و دوم آزادراه با وجود سرمای هوا همچنان جریان دارد و تا زمان مساعد بودن شرایط جوی ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، «مقصود محرم‌پور» روز دوشنبه افزود: در قطعه یک این آزادراه عملیات‌ عمرانی مربوط به ابنیه، خاکبرداری و خاکریزی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه قطعه نخست آزاداره مراغه – هشترود ۱۶ کیلومتر طول دارد، اظهار داشت: آمار بالای سوانح در جاده قدیمی مراغه – هشترود موجب شده تا تکمیل این طرح ملی به یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان محلی، استانی و کشوری تبدیل شود و دولت نیز در سفر استانی رئیس‌جمهور طی سال جاری، اعتبار مناسبی برای آن اختصاص داده است.

به گفته وی در قطعه دوم این آزادراه با ۲۶ کیلومتر طول نیز علاوه بر آسفالت‌ریزی که تا یکی دو روز قبل فعال بود، عملیات‌ مربوط به ابنیه، خاکبرداری و خاکریزی در حال اجراست.

وی اعلام کرد: این قطعه از آزادراه حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود ۱۴ کیلومتر از آن بر اساس تعهد شرکت پیمانکار طی اوایل ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر قطعه‌های اول و دوم، قطعه سوم آزادراه مراغه – هشترود با ۱۹ کیلومتر طول نیز در محدوده جغرافیایی این شهرستان واقع است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});