• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

شاخص آلودگی هوای تبریز به ۱۵۵ رسید

  • کد خبر : 88302
  • 22 آذر 1401 - 10:45
شاخص آلودگی هوای تبریز به ۱۵۵ رسید
یاز اکو - سخنگوی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اساس آخرین آمارهای ثبت شده در مرکز پایش آلودگی استان، شاخص آلودگی هوای تبریز در ساعت هفت صبح امروز به ۱۵۵ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ناصر منوچهری روز سه شنبه افزود: این شاخص وضعیت ناسالم برای تمامی گروه های سنی را نشان می دهد که باید مردم از تردد غیرضروری در شهر خودداری کرده و تا پایین آمدن شاخص های آلودگی مقررات و موارد اعلامی از سوی نهادهای مسئول را به دقت رعایت کنند.

وی ملاک عملکرد کمیته اضطرار و پایش آلودگی هوای آذربایجان شرقی را شاخص های میانگین ۲۴ ساعته اعلام و اضافه کرد: بر اساس تصمیم این کمیته هر گونه تعطیلی مدارس و ادارات و سازمان های دولتی و غیردولتی اعلام و ابلاغ می شود که تاکنون در این رابطه فقط برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری شده است.

منوچهری میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته را معادل ۱۴۴ اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر و در نیمه دوم سال به دلیل برودت هوا، وارونگی هوا در بیشتر شهرهای بزرگ و صنعتی رخ می دهد، اظهار داشت: بر همین اساس غلظت هوا نیز بیشتر می شود که اغلب شهرهای بزرگ با این چالش مواجه هستند.

منوچهری ادامه داد: در صورت تداوم پایداری هوا در تبریز روند آلودگی ادامه دارد که با اعلام اداره کل هواشناسی این وضعیت تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});