• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فرشکاران خبر داد:

تامین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب سد رحمانلوی عجب شیر

  • کد خبر : 88556
  • 24 آذر 1401 - 11:15
تامین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب سد رحمانلوی عجب شیر
یاز اکو - رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي از تامین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای انتقال آب سد آرتمیای رحمانلوی شهرستان عجب شیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی سالن ورزشی عجب شیر در تعهد سال ۱۴۰۱ قرار گرفته که با نظر استاندار از این رقم پنج میلیارد تومان برای تخصیص پیشنهاد شده، پنج میلیارد تومان نیز تا پایان سال کارسازی خواهد شد.

وی افزود: میزان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اجرای پروژه انتقال آب سد آرتمیای رحمانلوی عجب شیر مصوب شده و دوره زمانی این پروژه از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ بوده و تخصیصات هم به تناسب هر سال اتفاق خواهد افتاد.

فرشکاران با اشاره به تصویب اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای شهرستان عجب شیر اضافه کرد: این اعتبارات مربوط به پروژه‌های ۱۰ دستگاه اجرایی استان از جمله جهاد کشاورزی، کمیته امداد، منابع طبیعی، ورزش و جوانان و غیره است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: تلاش ما این است که حرکت ها از شهرستان‌ها به سمت استان اتفاق افتد؛ نظرات فرماندار و اولویت بندی پروژه‌های شهرستان‌ مهم بوده و در تخصیصات مدنظر قرار خواهد گرفت تا عجب شیر نقش مورد انتظار خود را در سه محور اصلی صنعت، کشاورزی و گردشگری استان ایفا کند.

تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پایاب سد قلعه چای و حل مشکلات واحدهای صنعتی راکد شهرستان از جمله موارد مطرحه در جلسه بود.

لازم به ذکر است رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی امروز به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی با سفر به شهرستان عجب شیر در مزار شهدای گمنام شهرستان حضور یافته و پس از ادای احترام به مقام شامخ این شهدا از پروژه‎های کنارگذر غربی _ تعریض مسیر شهرک صنعتی، شهرک صنعتی گلخانه‌ای مسکن مهر و پایاب سد قلعه چای بازدید کردند.
در پایان سفر شورای اداری شهرستان تشکیل یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});