• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

وزیر اقتصاد باید پاسخگوی تورم و نوسانات ارز باشد

  • کد خبر : 89816
  • 07 دی 1401 - 10:30
وزیر اقتصاد باید پاسخگوی تورم و نوسانات ارز باشد
یاز اکو - طراح استیضاح وزیر اقتصاد گفت: طرح استیضاح خاندوزی در مرحله جمع‌آوری امضا در مجلس است و بنده به طور جدی پیگیر این کار هستم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسن آصفری، با اشاره به اینکه بنده طراح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی هستم و این موضوع را به صورت جدی در مجلس پیگیری می‌کنم، اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر اقتصاد در مرحله جمع‌آوری امضاست و پس از آن برای طی کردن روند قانونی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نمی‌توانند نسبت به گرانی‌های شدید بی تفاوت باشند، گفت: مردم از ما مطالبه می‌کنند که بر وضعیت اقتصادی کشور نظارت کنیم و بر این اساس ما پیگیر استیضاح خاندوزی هستیم.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تورم شدید و افسارگسیخته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. تسهیلاتی که بانک‌ها به مردم می‌دهند با سودهای هنگفت است و وزیر اقتصاد باید در این زمینه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: افزایش شدید قیمت ارز و طلا و نوسانات در این بازارها، وضعیت نابسامان بازار بورس و عدم تحقق وعده‌های وزیر اقتصاد در جلسه رأی اعتماد از جمله محورهای این استیضاح است.

آصفری با بیان اینکه البته بخشی از سوالات ما مربوط به مسائل بانک مرکزی است، گفت: از آنجایی که وزیر اقتصاد عضو شورای پول و اعتبار است، باید درباره وضعیت اقتصادی کشور پاسخگو باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});