• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شد

  • کد خبر : 91549
  • 23 دی 1401 - 13:30
معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شد
یاز اکو - با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، یحیی حسین خانی به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در جلسه تکریم و معارفه معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به ویژگی های استان و مرزهای طولانی و همسایگی با سه کشور، اظهار کرد: با وجود تهدیدات امنیتی در آن سوی مرزها و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در برهم زدن آرامش و امنیت مردم، با تلاش و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در استان برقرار بوده و مردم‌ استان به عینه شاهد این امنیت هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی با برشمردن برخی از توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌ نشان دادن کشور و استان و تلاش در این زمینه، افزود: افزایش ۸۹ درصدی کشف سلاح و مهمات بخصوص سلاح های جنگی در مرزهای استان، نشان می دهد دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم برنامه ریزی کرده اند، اما نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اقتدار تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده اند.

وی در ادامه بر مردمی سازی امنیت و تامین معیشت مردم و به ویژه مرزنشینان تاکید کرده و گفت: هر زمانی خود مردم‌ برای تامین امنیت پایدار پای کار بوده اند، شاهد برقراری امنیت پایدار بوده ایم.

برنامه دولت برای ساماندهی کوله بری

معتمدیان همچنین از برنامه دولت سیزدهم برای ساماندهی کوله بری و تامین معیشت و اشتغال مرزنشینان در کشور خبر داده و افزود: این طرح در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده و امیدواریم بعد از تصویب و اجرا، شاهد رفع بسیاری از مشکلات معیشتی مرزنشینان باشیم.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای رضا ابراهیمی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، یحیی حسین خانی به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی معرفی شد.

حسین خانی پیش از این سوابقی همچون فرمانده گردان عملیاتی شرق کشور، فرمانده تیپ امیر المومنین ناجا، فرمانده یگان ویژه استان تهران و فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});