• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

۳۰ طرح عمرانی در فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اجرا شد

  • کد خبر : 92133
  • 28 دی 1401 - 14:30
۳۰ طرح عمرانی در فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اجرا شد
یاز اکو - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری بیش از ۳۰ عنوان پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه‌های استان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رامین آذری، روز چهارشنبه با بیان اینکه این طرح ها در فرودگاه های شهید مدنی تبریز و سهند اجرا شده است، افزود: این پروژه ها از جمله شامل نصب و راه اندازی چراغ های «اس.اف.ال.اس»، بهسازی سرویس های بهداشتی سالن های ترانزیت خارجی و میدان حج و زیرسازی و آسفالت جاده های دسترسی ایمنی و آتش نشانی فرودگاه تبریز است.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام «گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران» در ۹ ماه سالجاری یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۸۰۹ مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به خارج و نقاط مختلف کشور جابجا شده اند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این بازه زمانی تعداد مسافران جابجا شده در این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد یافته است به طوری که در ۹ ماه سال گذشته ۹۱۹ هزار و ۵۰۸ مسافر جابجا شده بودند.

آذری، با اشاره به تلاش پرسنل فرودگاه های استان برای ارایه خدمات بهتر و تامین امنیت و سلامت مسافران، ادامه داد: این تعداد مسافر با هشت هزار و ۷۱۰ پرواز داخلی و خارجی جابجا شده اند که بیشترین میزان افزایش جابجایی مسافر مربوط به پروازهای خارجی فرودگاه تبریز است.

وی یادآوری کرد: در ۹ ماه امسال یک هزار و ۷۰۸ پرواز خارجی از این فرودگاه انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد یافته است به طوری که تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۲۱۶ مورد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});