• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

تولیدخودروی هیبریدی جدید تویوتا در ترکیه

  • کد خبر : 93560
  • 11 بهمن 1401 - 12:15
تولیدخودروی هیبریدی جدید تویوتا در ترکیه
یاز اکو - مدل هیبریدی شارژی تویوتا New C-HR برای اولین بار در جهان در ترکیه تولید می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تی آر تی خبر، اساس اعلام تویوتا، خودروسازی تویوتا ترکیه برای اولین بار در جهان خودرو شارژی C-HR را در کارخانه خود در ترکیه تولید خواهد کرد و اولین کارخانه تولید خودروی شارژی در بین کارخانه های این شرکت در اروپا خواهد بود.

این کارخانه در ساکاریا میزبان یک اولین دیگرنیز خواهد بود و خط تولید باتری در منطقه تویوتا اروپا در ساکاریا ایجاد خواهد شد.

انتظار می رود C-HR جدید سهم قابل توجهی در هدف تویوتا برای فروش ۱٫۵ میلیون خودرو در اروپا تا سال ۲۰۲۵ داشته باشد.

بنابراین، TMMT نقش مهمی در تحول الکتریکی اروپایی برند خواهد داشت.

تویوتا C-HR جدید در حالی که منعکس کننده تعهد شرکت نسبت به کاهش کربن است، گزینه های الکتریکی متفاوتی را برای بخش C-SUV، که بزرگترین بازار اروپا است و رقابت شدیدی دارد، ارائه می دهد.

علاوه بر نسخه هیبریدی، مدل هیبریدی قابل شارژ C-HR که با باتری داخلی تولید می شود، سهم قابل توجهی در هدف گذاری ۱۰۰ درصدی مدل های الکتریکی تویوتا در سال ۲۰۳۰ خواهد داشت.

تویوتا C-HR جدید همچنین به طرز چشمگیری منعکس کننده رویکرد طراحی جدید تویوتا در بخش C-SUV خواهد بود. با این پروژه، C-HR جدید با نسل پنجم فناوری هیبریدی و شارژی هیبریدی بر روی پلت فرم جدید جهانی تویوتا (TNGA2) برای اولین بار در جهان در صنعت خودروسازی تویوتا ترکیه تولید خواهد شد.

گامی استراتژیک در تحول برق رسانی

علاوه بر تولید خودروهای هیبریدی قابل شارژ، یک خط تولید باتری در تاسیسات تولید صنعت خودرو تویوتا در ساکاریا ترکیه ایجاد خواهد شد. خط تولید باتری با ظرفیت سالانه ۷۵ هزار باتری از تولید پشتیبانی می کند و ۶۰ نفر از کارکنان متخصص دراین زمینه نیز بکار خواهند گرفت.

خط تولید باتری تویوتا در ترکیه، که اولین خط تولید در سازمان تویوتا اروپا است و نقش مهمی در تحول برقی تویوتا خواهد داشت، با حمایت از تحول الکتریکی سایر کارخانه‌های تویوتا با واجد شرایط خود، نقش مهمی در دستیابی به اهداف تویوتا اروپا ایفا خواهد داشت.

سرمایه گذاری ۳۱۷ میلیون یورویی

با نوسازی و اصلاح خط تولید با توجه به نیاز، گامی استراتژیک در راستای پایداری عملیات تویوتا اروپا با ایجاد تنوع و انعطاف تولید برداشته خواهد شد.

با سرمایه گذاری ۳۱۷ میلیون یورویی برای C-HR جدید که قرار است تولید شود، مجموع سرمایه گذاری این شرکت به ۲٫۳ میلیارد یورو خواهد رسید.

صنعت خودروسازی تویوتا ترکیه با ادامه فعالیت‌های تولیدی خود در راستای درک احترام به جهان و مردم، با روش‌ها و فناوری‌های دوستدار محیط‌زیست پیشرفت‌ها را در این بخش رهبری خواهد کرد. با تاسیس تاسیسات رنگ آمیزی جدید فناوری دوستدار محیط زیست که در محدوده پروژه ایجاد می شود، تویوتا اروپا یک گام به اهداف کربن خنثی خود در سال ۲۰۳۰ نزدیکتر خواهد شد.

کارخانه ساکاریا اکنون یک بازیگر جهانی است

اردوغان شاهین، مدیر عامل شرکت تویوتا صنعت خودرو ترکیه اظهار داشت: این پروژه بار دیگر تأیید می‌کند که تأسیسات تولیدی ما در ساکاریا، که بخشی از قدرت جهانی تویوتا است، یکی از مهم‌ترین بازیگران درصحنه جهانی خودرو سازی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});