• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

افتتاح وکلنگ زنی بیش از ۱۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 93941
  • 15 بهمن 1401 - 10:08
افتتاح وکلنگ زنی بیش از ۱۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
یاز اکو - فرماندار بناب از افتتاح وکلنگ زنی بیش از ۱۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، رضا لعلی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب از هزینه کرد بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرستان بناب در طول سال جاری خبرداد و افزود: در طول ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۵ طرح و پروژه مختلف عمرانی در بخش‌های مختلف افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف دولت آقای رئیسی دانست و افزود: بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی استانداری آذربایجان شرقی فرمانداری شهرستان بناب توانسته در ۹ ماه گذشته سال ۱۴۰۱ رتبه برتر در پاسخ به ارباب رجوع و تکریم مراجعان را در سطح فرمانداری‌های استان به خود اختصاص دهد.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان مهم‌ترین وظیفه مسئولین را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین می‌بایست در هر پست و مسئولیتی که هستند خالصانه به دنبال خدمت و تکریم مردم باشند تا نزد خداوند سربلند باشند.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب طی ۴۴ سال گذشته را خواستار شد و افزود: تمامی مردم و نسل‌های جوان می‌بایست بدانند که طی ۴۴ سال گذشته در کشور ما چه اتفاقات و پیشرفت‌هایی بوجود آمده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});