• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

‌۳۰۰۰ خانه کانتینری از عربستان سعودی به مناطق زلزله زده در ترکیه و سوریه ارسال می شود

  • کد خبر : 95357
  • 26 بهمن 1401 - 12:00
‌۳۰۰۰ خانه کانتینری از عربستان سعودی به مناطق زلزله زده در ترکیه و سوریه ارسال می شود
یاز اکو - عربستان سعودی اعلام کرد که 3000 خانه کانتینری را به مناطقی در ترکیه و سوریه می فرستد که تحت تأثیر زمین لرزه های به مرکزیت قهرمان مرش قرار گرفته اند و از آن به عنوان "فاجعه قرن" یاد می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تی آر تی خبر، عبدالله بن عبدالعزیز ربیعه، رئیس مرکز مطالعات بشردوستانه و امداد ملک سلمان، یک موسسه دولتی در عربستان سعودی با اشاره به بزرگی فاجعه ناشی از زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه گفت: در وهله اول ۳۰۰۰ خانه موقت (کانتینر) در مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه مستقر خواهد شد.

رابعه با یادآوری اینکه کمپین کمکی که برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه آغاز کرده اند همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به بزرگی فاجعه هفته ها و شاید ماه ها به کمک های خود ادامه خواهند داد.

رابعه با بیان اینکه عربستان یکی از اولین کشورهایی بود که با کمک آنها به مناطق زلزله زده رسید، گفت: در حال حاضر در حال تحویل چادرهای موقت به منطقه هستیم.

بر اساس آخرین داده ها، میزان کمک های جمع آوری شده در کمپین کمک رسانی به زلزله زدگان ترکیه و سوریه از طریق پلتفرم ساحم وابسته به مرکز کمک های بشردوستانه ملک سلمان عربستان سعودی به ۳۵۵ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۶۳۰ ریال (تقریباً ۹۴ میلیون دلار) رسیده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});