• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

مدیرعامل گروه تراکتورسازی ایران: جهان زیر چرخ تراکتورهای تبریز/ ۴۱ میلیون دلار صادرات در سال جاری

  • کد خبر : 95451
  • 27 بهمن 1401 - 11:30
مدیرعامل گروه تراکتورسازی ایران: جهان زیر چرخ تراکتورهای تبریز/ ۴۱ میلیون دلار صادرات در سال جاری
یازاکو - به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مصطفی وحیدزاده در نشست رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با وزیر کشاورزی زیمباوه با اشاره قابلیت این مجموعه در تولید خودروهای تجاری، کامیونت های 9 تن و تولید قطعات با طراحی و آلیاژ خاص، گفت: در این مجموعه 5 هزار نفر به صورت مستقیم و 210 هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و ما قابلیت تولید تراکتور های 30 تا 105 اسب بخار را داریم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان؛ مدیرعامل گروه تراکتورسازی ایران در خصوص این مجموعه بزرگ صنعتی آذربایجان شرقی، گفت: شرکت و گروه صنعتی تراکتورسازی در شهر تبریز، سالانه ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در ۲۱ نوع مختلف تولید می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مصطفی وحیدزاده در نشست رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با وزیر کشاورزی زیمباوه با اشاره قابلیت این مجموعه در تولید خودروهای تجاری، کامیونت های ۹ تن و تولید قطعات با طراحی و آلیاژ خاص، گفت: در این مجموعه ۵ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۱۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند و ما قابلیت تولید تراکتور های ۳۰ تا ۱۰۵ اسب بخار را داریم.

وی با اشاره به رفع ۹۹ درصد از نیاز داخلی کشور در این حوزه توسط گروه تراکتورسازی، اظهار کرد: در حوزه تراکتورهای شالیزاری تمام نیاز کشور را تامین می کنیم و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تراکتور را به ۲۰ کشور جهان صادرات کرده ایم.

مدیرعامل گروه تراکتورسازی ایران افزود: این مجموعه از ۱۲ شرکت تشکیل شده است که ۱۰ شرکت در داخل کشور فعالیت می کنند و دو شرکت نیز در تاجیکستان و ونزوئلا مستقر هستند که تولید تراکتور از مرجله ابتدایی تا پایانی را به طور کامل انجام می دهند.

وحیدزاده با اشاره به صادرات ۴۱ میلیون دلاری این مجموعه صنعتی، گفت: روسیه، چین، آلمان، ترکیه و ایتالیا برخی از مقاصد صادراتی ما هستند و تراکتورهایی که تولید می کنیم، استانداردهای کشورهای روسیه، چین، اوراسیا، آفریقا و منطقه را دارد.

وی از برنامه این مجموعه برای افزایش مقاصد صادراتی به ۲۵ کشور در سال آینده خبر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});