• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴میلیارد تومان جریمه شدند

  • کد خبر : 9644
  • 15 فروردین 1400 - 13:00
قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴میلیارد تومان جریمه شدند
یاز اکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته قاچاقچیان کالا و ارز و متخلفان صنفی در راستای رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان حدود ۳۶۴ میلیارد تومان جریمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیداحد یوزباشی روز یکشنبه با بیان اینکه در این مدت ۱۷ هزار و ۷۳۶ پرونده تخلف پس از رسیدگی در این سازمان مختومه شده است، افزود: در این مدت در بخش کالا و خدمات به ۱۴ هزار و ۲۵۷ پرونده تخلف رسیدگی و این پرونده ها با صدور بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رای مختومه شده است.

وی تعداد پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان در این بخش را ۱۴ هزار و ۲۲۸ فقره اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۸۰ پرونده در این بخش در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ۲ هزار و ۵۳۶ پرونده رسیدگی و با صدور بیش از ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان رای مختومه شده است.

یوزباشی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۷۹ پرونده نیز در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سال گذشته به ۹۴۳ پرونده تخلف در استان رسیدگی و پس از صدور بیش از یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان رای محکومیت برای متخلفان، این پرونده ها مختومه شده است.

یوزباشی، افزود: هم اکنون کار رسیدگی به یک پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی استان در جریان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});