• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در اهر به زودی افتتاح می شود

  • کد خبر : 96774
  • 08 اسفند 1401 - 19:30
کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در اهر به زودی افتتاح می شود
یازاکو - فرماندار شهرستان اهر از رفع موانع توسعه و تکمیل پروژه کارخانه تولید قند و تصفیه شکر شمال‌غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا؛ ابوالفضل غنی زاده، دوشنبه ۸ اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر گفت: بزرگترین کارخانه تولید قند و تصفیه شکر در شمال‌غرب کشور در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و با توجه به پیگیری ها و رفع موانع شاهد بهره‌برداری از این کارخانه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: برای پیشرفت و ارتقای تولید در شهرستان اهر به جد پیگیر تسهیل و رفع موانع در حوزه تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان هستیم و به زودی به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

غنی زاده در ادامه از حمایت جدی مسئولان شهرستان اهر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: هم اکنون سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی کردند که پس از اقدامات اداری و ایجاد بسترهای لازم نتایج اعلام می شود.

وی همچنین به فعال بودن مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اهر و بخشی هم از شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر اشاره کرد و افزود: با توجه به فعال بودن این مراکز، شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان جوانان نخبه اهری حرکت روبه جلویی در این شهرستان دارد.

فرماندار اهر از ایجاد فرصت شغلی برای ۶۰۰ نفر از جوانان بیکار، اختصاص اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با مساعدت استاندار آذربایجان‌شرقی و اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی مدیرکل کمیته امداد استان در حوزه اشتغال شهرستان اهر خبر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});