• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تدوین طرح جامع شورابیل با هدف افزایش امکانات تفریحی و گردشگری

  • کد خبر : 97264
  • 13 اسفند 1401 - 10:30
تدوین طرح جامع شورابیل با هدف افزایش امکانات تفریحی و گردشگری
یاز اکو - شهردار اردبیل گفت: با اجرای طرح جامع شورابیل امکانات تفریحی و گردشگری متعددی به مجموعه افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمود صفری ۱۳ اسفند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورابیل به‌عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهری ایران دارای فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و گردشگری است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد درآمد پایدار شهری برای توسعه اردبیل به همراه داشته باشد.

شهردار اردبیل ادامه داد: با تامین زیرساخت‌های گردشگری و توسعه فضای سبز در شورابیل برنامه‌های میان مدت و بلند مدت برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه نمونه گردشگری شورابیل تدوین شده است که اجرای این برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی دردستور کار قرار دارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: در همین راستا برای نخستین بار و با هدف جذب سرمایه‌گذار، کتاب‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه گردشگری شورابیل تهیه و تدوین شده و در این کتاب زمینه‌های سرمایه‌گذاری به صورت واضح مشخص شده است.

صفری افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده در این کتاب را بررسی و نسبت به سرمایه‌گذاری در این مجموعه اقدام کنند.

وی از تداوم عملیات لوله گذاری جهت توسعه شبکه آب خام فضای سبز در مجتمع گردشگری تفریحی شورابیل خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون دور دریاچه مجتمع توریستی تفریحی شورابیل با خرید لوله پلی اتیلین به مقدار لازم مجهز به شبکه آب خام شد که این طرح بصورت امانی از سوی مجتمع تفریحی منطقه شورابیل انجام گرفت تا در هزینه‌ها هم صرفه جویی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});