• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مهدی امینی؛ عضو ائتلاف "اتاقی برای همه ۱۴۰۵"

اتاق تبریز، نماینده واقعی بخش خصوصی و صنعتگران است

  • کد خبر : 97539
  • 14 اسفند 1401 - 20:08
اتاق تبریز، نماینده واقعی بخش خصوصی و صنعتگران است
یاز اکو- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اتاق بازرگانی تبریز، این اتاق را نماینده واقعی صنعتگران و بخش خصوصی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، مهدی امینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتاق تبریز طی سال های اخیر دوره‌های متعدد آموزشی برای کارآفرینان و بازرگانان در اتاق بازرگانی تبریز برگزار  کرده است، هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش معلومات و آگاهی فعالان حوزه صنعت در استان به خصوص در زمینه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار  یاز اکو، در مورد اقدامات این ستاد در زمینه رفع مشکل واحدهای تولیدی، گفت: ما در اتاق بازرگانی به عنوان نماینده واقعی صنعت گران فعالیت می کنیم و رتبه اول را در کشور در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در بخش خصوصی داریم. به همین منظور تاکنون توانسته‌ایم چندین واحد مشکل دار را از طریق مشاوره، راهنمایی و حمایت های قانونی را سامان ببخشیم. 

امینی ادامه داد: طی سال های اخیر چندین واحد راکد را فعال کرده و دوباره به چرخه اقتصادی بازگردانده ایم تا از این طریق مانع از بیکاری کارگران این مجموعه های تولیدی شویم.

 وی رایزنی برای افزایش مدت زمان تقسیط بدهی های مالیاتی واحدهای تولیدی مشکل دار از ۲۰ قسط به ۶۰ قسط را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در راستای حمایت از صنایع استان عنوان کرد.

امینی با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد شرکت های حقیقی و حقوقی در استان با مشکل مواجه هستند، افزود: از طریق رایزنی با اداره کار رفاه و تعاون استان سعی کرده ایم تا موانع موجود را شناسایی و رفع کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});