• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

عرضه ۳۴ قلم کالای اساسی تخفیف‌دار در قالب طرح «فجر تا فطر» در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98601
  • 24 اسفند 1401 - 9:00
عرضه ۳۴ قلم کالای اساسی تخفیف‌دار در قالب طرح «فجر تا فطر» در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان خبر داد و گفت: تعداد ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی بیان کرد: پیرو صحبت‌های رئیس جمهور و جلسات مشترکی که وزیر جهادکشاورزی و مدیران ارشد این وزارتخانه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور داشتند طرح فجر تا فطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور و هم‌چنین ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی آغاز شده است.

وی تاکید کرد: این طرح می‌تواند آرامشی در حوزه بازار ایجاد کرده و تا پایان ماه رمضان به آرامش و ثبات در وضعیت بازار کمک کند و در ایام پرمصرف کالاهای اساسی وضعیت باثباتی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان عزیز برنامه‌ریزی شده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تامین کنندگان کالاهای اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی را برای عرضه و فروش تدارک دیده‌اند. هدف از فروش کالاها با تخفیفات ویژه، تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تامین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است.

فتحی اظهار کرد: در طرح از فجر تا فطر تعداد ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود. بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید شده است.

وی با بیان اینکه این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد، ادامه داد: در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مورد تامین فرآورده‌هایی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم و وضعیت تامین نهادهای دامی ذخایر کشور نیز بسیار خوب است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});