• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

سرمایه گذاری ۴۳۲میلیاردی برای ساخت مراکز اقامتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 99160
  • 01 فروردین 1402 - 13:30
سرمایه گذاری ۴۳۲میلیاردی برای ساخت مراکز اقامتی آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۳۲ میلیارد تومان برای ساخت مراکز اقامتی، خدماتی، گردشگری و تفریحی در این استان سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، کیومرث کریمی افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۵۰۵ نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود و این پروژه‌ها می‌تواند ظرفیت خوبی به تأسیسات گردشگری استان اضافه کند.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۲ هتل، ۲ اقامتگاه سنتی، ۶ مجتمع گردشگری، سه مرکز تفریحی و سرگرمی، ۲ سفره‌خانه سنتی و یک واحد غذاخوری بین‌راهی در شهرستان‌های تبریز، مراغه، میانه، مرند، ملکان، بستان‌آباد، شبستر و هریس است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۶ پرونده مربوط به اجرای این پروژه‌ها در آخرین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره‌کل از سوی اعضای کمیته مورد بررسی قرار گرفت.

کریمی، با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های گردشگرپذیر کشور بوده و سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری جذب می‌کند، ادامه داد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها گردشگری و اقامتی برای ارائه خدمات به گردشگران موجب افزایش ظرفیت گردشگرپذیری این استان می‌شود.

وی یادآور شد: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تسهیل در روند ایجاد و توسعه این گونه زیرساخت هاست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});