• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

بازگشت زمین‌های ۷ هزار میلیاردی به بیت‌المال / اجازه فعالیت مدیر دو تابعیتی را نمی‌دهیم

  • کد خبر : 9931
  • 17 فروردین 1400 - 10:15
بازگشت زمین‌های ۷ هزار میلیاردی به بیت‌المال / اجازه فعالیت مدیر دو تابعیتی را نمی‌دهیم
یاز اکو - مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) 41 هکتار از اراضی شهرک خاوران تبریز به ارزش 7 هزار میلیارد تومان از دست زمین‌خواران خارج و به دولت بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در نشستی با اصحاب رسانه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت:  در سال ۹۹ با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ۴۱ هکتار از اراضی شهرک خاوران  تبریز  به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان از دست زمین‌خواران خارج  و  به دولت بازگشت.

اجازه فعالیت مدیر دو تابعیتی را نمی‌دهیم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در استان آذربایجان‌شرقی مدیر دو تابعیتی داریم یا نه، گفت:  اجازه نمی‌دهیم  مدیر دو تابعیتی در استان سمت بگیرد و اخیرا یکی از مشاوران یکی از مدیران دو تابعیتی بود که برکنار شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اجازه فعالیت مدیر دو تابعیتی در استان را نمی‌دهیم.

نیاز امروز کشور سلامت اقتصادی است

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور سلامت اقتصادی است، یادآور شد: وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون؛ قاچاق کالا، رانت‌خواری، فرار مالیاتی و احتکار کالا ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام متعلق به همه مردم و برای همه مردم است؛ از جمله و گزارشات اطلاعات متعلق به مردم است و برای آنها و در خدمت مردم است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: برای پرسنل وزارت اطلاعات مایه افتخار و سربلندی است که امام راحل و معمار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مدال پرافتخار سربازی گمنام به مجموعه وزارت را اعطا نموده‌اند و مقام معظم رهبری نیز در این ارتباط فرموده‌اند که این مدال باعث افتخار شما عزیزان است.

وی ادامه داد: امروز امنیت موجود جامعه مایه افتخار مردم و مایه شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. در یک سال گذشته ایادی استکبار با محوریت سرویس‌های اطلاعاتی تمام توان خود را در قالب مثلث شوم صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و عربستان تلاش کردند تا ناامنی در جامعه اسلامی را عملی کنند و در این راستا با استفاده از ظرفیت تمامی گروهک‌های معاند و معارض جهت خدشه‌دار نمودن امنیت ایران اسلامی تلاش نمودند اما با مجاهدت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان و نیز همراهی و تلاش شورای تأمین استان و اعضای جامعه اطلاعاتی و هوشیاری آحاد مردم فهیم استان تمام این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی افزود: امروز دشمنان این مرز و بوم به شدت از شکست نقشه‌های شوم خود عصبانی و خشمگین هستند و مایه افتخار است که در سایه تلاش شبانه‌روزی و دلسوزی و اندیشه‌های خالص و پاک سربازان گمنام امام زمان و با الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) این امنیت و آرامش را تقدیم مردم می‌کنیم و این افتخار و سربلندی برای ماست.

وی بیان داشت: بهترین پاداش برای ما ابتدا حفظ آرامش و تأمین امنیت جامعه خصوصاً آرامش روانی آحاد مردم و رضایت پروردگار متعال است و ما به فرموده رهبر فرزانه انقلاب؛ فقط و فقط در جهت الهی قدم برداشته که رضایت حضرت بقیه‌الله الاعظم و رهبر معظم انقلاب نیز در همین مسیر است.

مدیرکل اطلاعات استان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ همواره شما سربازان‌گمنام را دعا می‌کنم، شما سربازان گمنام به معنای واقعی کلمه مصداق مؤمن هستید. بالاتر از این پاداش و سربلندی و افتخاری برای یک سرباز متصور نیست و این برای ما کافی است که به‌طور مدام مقام معظم رهبری برای ما سربازان گمنام دعا فرمایند و همین انگیزه سبب شده که پرسنل خدوم وزارت اطلاعات در خدمت به خلق خدا سر از پا نمی‌شناسند.

وی در ادامه به برخی اقدامات و فعالیت‌های اداره‌کل اطلاعات استان در طول سال گذشته  اشاره و متذکر شد: سرویس‌های اطلاعاتی حریف اقدامات و تلاش‌های پیچیده و گسترده‌ای در حوزه جاسوسی در دستور کار داشته و دارند و اداره‌کل اطلاعات استان در قالب موارد و پرونده‌های مختلف این اقدامات را رصد و خنثی نموده و مورد برخورد قرار داده است.

مدیرکل اطلاعات استان ابراز داشت: مجموعه تلاش‌ها و اقدامات گروهک‌های ضد انقلاب برای همگرایی و اتحاد و ضربه زدن به نظام اسلامی و خدشه‌دار کردن امنیت جمهوری اسلامی بوده که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان در مجموعه شورای تامین و جامعه اطلاعاتی استان نقش بر آب شده و به شکر خدا علی رغم تحرکات گسترده و تلاش موذیانه موفق به بحران آفرینی در استان آذربایجان‌شرقی نشده‌اند.

وی گفت: در حوزه مدیریت و اقدامات جنگ نرم، رصد و شناسایی و توجیه و ارشاد در سایت‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی از مأموریت‌های اصلی اداره‌کل بوده و در راستای خنثی‌سازی عملیات روانی تخریبی دشمن اقدامات مستمر و تأثیرگذاری در طول سال گذشته انجام یافته است.

مدیرکل اطلاعات استان ادامه داد: این تلاش‌ها عمدتاً در فاز شناسایی موانع تولید و رفع مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصادی با برگزاری کمیته‌های اقدام خصوصاً در نیمه دوم سال ۹۹ با برگزاری ده‌ها کمیته جداگانه در حوزه‌های مختلف و پیگیری سالم‌سازی محیط‌های اداری با برگزاری کمیته‌های پایش دنبال شده است.

وی افزود: اهمیت این اقدامات در حوزه پایش شامل مواردی نظیر مدیریت توزیع نهاده‌های دامی در استان، پایش جلوگیری از انحراف مدیریت مصرف مواد اولیه در حوزه پتروشیمی و فولاد، زمین‌خواری و جلوگیری از تضییع اراضی ملی، شناسایی و کشف هزاران ماینر غیرمجاز، کشف و جلوگیری از سرقت گاز و … است.

وی ادامه داد: شایسته است از حمایت‌ها و تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، تعامل و همراهی استاندار، همکاری و همراهی ریاست دادگستری استان، دادستان همچنین همدلی و همکاری و انسجام اعضای شورای تأمین و جامعه اطلاعاتی استان تشکر و قدردانی کنم. امیدواریم این همدلی و انسجام در سال ۱۴۰۰ گسترده‌تر و بیش از پیش جلوه‌گر شود.

ضرورت تشکیل کمیته سلامت اداری در سازمان‌ها

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته سلامت اداری طبق قانون باید در سازمان‌ها تشکیل شود.

وی از برخی میزهای خدمت در ادارات و سازمان‌ها انتقاد کرد و افزود: برخی میزخدمت‌ها کارکرد اصلی خود را از دست داده‌اند و باید میزخدمت واقعی در ادارات تشکیل شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: باید در ادارات و سازمان‌ها به معنای واقعی به مسئله تکریم  ارباب رجوع توجه شود و سازمان‌ها باید به خواست مردم توجه کنند.

وی، نیاز امروز ادارات و سازمان‌ها را مدیران جهادی اعلام کرد و گفت: مدیر باید مشکل جامعه را مشکل خود بداند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی مشارکت حداکثری در انتخابات را خواست نظام و عدم مشارکت را خواست دشمن دانست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});