• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

خون رانندگان اسنپ در تهران رنگین‌تر است؟

  • کد خبر : 99805
  • 10 فروردین 1402 - 23:30
خون رانندگان اسنپ در تهران رنگین‌تر است؟
یازاکو - قیمت‌گذاری در اسنپ متاثر از چند فاکتور است که مدت زمان سفر و مسافت سفر جزو عوامل اصلی مشخص شدن قیمت پایه سفر محسوب می‌شوند. در کنار قیمت پایه یک عامل دیگر وجود دارد که در افزایش یا کاهش قیمت سفر تاثیر مستقیم می‌گذارد: میزان عرضه و تقاضا. مواردی مثل شرایط جوی، ترافیک، ایام خاص، طرح ترافیک از در منزل و … بر کاهش یا افزایش میزان عرضه و تقاضا و به تبع آن قیمت پایه سفر تاثیر می‌گذارد. تاثیر این موارد بر کرایه‌ها موقتی است و با تغییر شرایط قیمت هم تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو؛ قیمت‌گذاری در اسنپ متاثر از چند فاکتور است که مدت زمان سفر و مسافت سفر جزو عوامل اصلی مشخص شدن قیمت پایه سفر محسوب می‌شوند. در کنار قیمت پایه یک عامل دیگر وجود دارد که در افزایش یا کاهش قیمت سفر تاثیر مستقیم می‌گذارد: میزان عرضه و تقاضا. مواردی مثل شرایط جوی، ترافیک، ایام خاص، طرح ترافیک از در منزل و … بر کاهش یا افزایش میزان عرضه و تقاضا و به تبع آن قیمت پایه سفر تاثیر می‌گذارد. تاثیر این موارد بر کرایه‌ها موقتی است و با تغییر شرایط قیمت هم تغییر می‌کند.

با بررسی موارد فوق و مقایسه آن در شهرهای تهران و تبریز، متوجه شده‌ایم قیمت سفرهای اسنپ در تبریز در مسافت‌های حدوداً برابر و البته میزان ترافیک حدوداً یکسان، ۶۰ الی ۸۰ درصد قیمت‌های اسنپ در تهران را دربر دارد. و یک راننده اسنپ در تبریز در هر ساعت ۶۰ الی ۸۰ درصد درآمد رانندگان اسنپ در تهران را کسب می‌کند. حال این مسئله صدای اعتراض رانندگان اسنپ در تبریز را بلند کرده است و سوالی که از سوی رانندگان اسنپ از مسئولان اسنپ در این شهر شنیده می‌شود این است که مگر هزینه‌های خانوار که شامل برنج و حبوبات و گوشت و … می‌شود، در تبریز ارزان‌تر از هزینه‌های خانوار تهرانی است که آنان درآمدشان با این فاصله فراتر باشد؟ یا خون رانندگان اسنپ تهرانی رنگین‌تر است؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});