• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 July - 2024
2

صدور مجوز تولید «میلگرد فولادی» در مجتمع فولاد میانه

  • کد خبر : 148808
  • 27 تیر 1403 - 12:08
صدور مجوز تولید «میلگرد فولادی» در مجتمع فولاد میانه
یازاکو - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از اقدام برای صدور مجوز توسعه شرکت فولاد آذربایجان برای تولید فولاد SBQ ( میلگرد فولادی طویل با کیفیت خاص) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، عبدالحمید سرتیپی پس از بازدید از مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان روز چهارشنبه اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای صدور این مجوز از طریق مکاتبه با مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت و همچنین مذاکره حضوری با وی انجام شده است و این موضوع تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم پیگیری این موضوع توسط شرکت ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) به عنوان سرمایه گذار اصلی طرح تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه میلگرد SBQ نوعی میلگرد فولادی طویل است که با کیفیت تضمین شده به مشتریان عرضه می‌شود، گفت: این میلگردها به دلیل داشتن تلرانس‌های دقیق (به کمترین تا بیشترین وزن در تولید فولاد، تلرانس می گویند) برای کاربردهایی که نیاز به تنش بالا دارند مناسب هستند و در ساخت قطعات تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سرتیپی اظهار کرد: تولید فولاد SBQ در ایران ضمن اینکه می‌تواند به جایگزینی این محصول با نمونه‌های وارداتی و صرفه‌جویی ارزی کمک کند، زمینه را برای توسعه صنایع پائین دستی و ایجاد اشتغال در این بخش فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز روزافزون صنایع مختلف به فولاد SBQ، صدور مجوز توسعه شرکت فولاد آذربایجان برای تولید این محصول می‌تواند گامی مهم در جهت تحقق این اهداف باشد.

عبدالحمید سرتیپی، پس از حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میانه، از مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مدیران این ۲ شرکت مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل صمت در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});