• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 July - 2024
2
عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز تاکید کرد؛

ضرورت احصاء قوانین مخل کسب و کار در حوزه استانداردسازی

  • کد خبر : 148978
  • 28 تیر 1403 - 17:00
ضرورت احصاء قوانین مخل کسب و کار در حوزه استانداردسازی
عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز در جلسه کمیته حقوقی کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم احصاء قوانین مخل کسب و کار در حوزه استانداردسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، رضا جعفری در این نشست که با حضور مسئول مرکز داوری اتاق تبریز، رئیس کمیته حقوقی کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی تبریز، کارشناسان و مدیران دایره حقوقی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی و اداره کل صمت استان و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی مرتبط با صنایع غذایی و فرآورده های نفتی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، از اهتمام اتاق تبریز در راستای احصاء و حل مشکلات فعالان اقتصادی خبر داد.
عضو هیئت رئیسه اتاق تبریز با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: اتاق تبریز در نظر دارد با پایش قوانین مخل کسب و کار در سازمان های مرتبط، ایرادات و مشکلات موجود را بررسی کرده و با برگزاری جلسات مشترک بین نهادهای مرتبط و بخش خصوصی، تا حد امکان فضا را برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مساعد کند.
امن الهی، مسئول حقوقی اتاق تبریز هم در این نشست با تاکید بر اهمیت رفع قوانین مخل در حوزه کسب و کار در تمامی حوزه ها به خصوص موارد مرتبط با استانداردسازی، به تشریح مفاد قانونی برخی از این قوانین پرداخت.
وی خواستار طرح مصوبات این جلسه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و در صورت لزوم ارسال نامه به دیوان اداری، به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود شد.
در این نشست مواردی در خصوص لزوم تسریع در ایجاد نمایشگاه نفتی در استان، بررسی و احصای موازی‌کاری‌های بین معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد، و … به عنوان بخشی از قوانین مخل در حوزه کسب و کار مطرح شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});