• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

رتبه ۲۶ در سرمایه گذاری / کارگروه مولد سازی استان را فعال کنید

  • کد خبر : 157053
  • 14 مهر 1403 - 16:50
رتبه ۲۶ در سرمایه گذاری / کارگروه مولد سازی استان  را فعال کنید
نماینده ، تبریز، اسکو، آذرشهر گفت: در گزارش مرکز پژوهش‌ها، استان ما در سرمایه‌گذاری رتبه ۲۶ را کسب کرده است که شاید بسیاری از مدیران نخواهند آن را منتشر کنند.

به گزارش یازاکو، علیرضا نوین ، در مراسم آیین و تکریم استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارگروه مولد سازی استان را فعال کنید چشم امیدی به مرکز نداشته باشید چرا که به صورت قطره چکانی پول به استان واریز میکنند.

وی گفت:در ابتدا از انتخاب استاندار بومی و آشنا به استان تشکر می‌کنیم زیرا به هراندازه که مدیران بومی و البته تهران دیده باشند، به نفع استان است.

وی عنوان کرد: جناب آقای سرمست، شما هفدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از انقلاب اسلامی هستید و ما نمایندگان به عنوان مشاور در کنار شما هستیم.

وی تاکید کرد: شما فرصت طلایی دارید؛ پرچم کشور دست فرزند خلف آذربایجان‌شرقی است و رئیس اتاق بازرگانی کشور هم از همین استان است که باید از این فرصت‌ها برای استان استفاده کرد.

نوین با اشاره به اینکه در این شرایط خاص نگاه‌های سیاسی و آزمون و خطا را کنار گذاشت و در مدار وفاق ملی کار کرد گفت: آذربایجان شرقی که روزگاری بزرگترین قطب اقتصادی و تمدنی بود به جایگاه خود برگردد.

وی با اشاره به اخرین سفر رییس جمهور شهید گفت:۲۱ همتی که در سفر دور دوم شهید رئیسی برای استان تصویب شده، به اختصاص نیافته و باید پیگیر آن بود.

وی با اشاره به کاهش بروکراسی و تشریفات اداری از جمله موانعی است که به عینه دیده می‌شود و باید کنار گذاشته شوند تشریح کرد: بدبینی سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان و فراری دادن سرمایه گذاران از جمله دلایل رتبه ۲۶ است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=157053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});