• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

گردشگران در حاشیه رودخانه‌های آذربایجان‌شرقی اتراق نکنند

  • کد خبر : 101439
  • 22 فروردین 1402 - 16:00
گردشگران در حاشیه رودخانه‌های آذربایجان‌شرقی اتراق نکنند
یاز اکو - مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به صدور هشدار جوی سطح نارنجی ( آمادگی ) توسط هواشناسی استان و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، مسافران و گردشگران در روزهای آینده، در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدباقر هنربر، روز سه شنبه افزود: بر اساس اطلاعیه هواشناسی از چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران و غرش آذرخش ، وزش باد گاهی تا شدید، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در نواحی مستعد استان احتمال بارش تگرگ وجود دارد به کشاورزان و گلخانه داران توصیه کرد تدابیر لازم را برای جلوگیری از خسارت محصولاتشان انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی خدمات رسان و امدادی مانند شهرداری ها، راهداری ها، هلال احمر و پلیس راه آمادگی برای انجام اقدامات لازم را داشته باشند.

هنربر، بر ضرورت آمادگی ماشین آلات مورد نیاز، عدم توقف و تردد در حریم، بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پاکسازی آبروها و کانال های عبور آب درون شهری و برون شهری، پاکسازی دهانه پل ها، عدم توقف خودرو در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده، محکم کردن سازه های سبک و داربست ها و در صورت نیاز اسکان اضطراری در مکان های امن تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});