• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
بهادری جهرمی خبر داد؛

تغییرات دولت در سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی

  • کد خبر : 101456
  • 22 فروردین 1402 - 22:00
تغییرات دولت در سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی
یازاکو - سخنگوی دولت از تغییرات صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا؛ علی بهادری درباره تغییرات در بدنه دولت گفت: همانطور که در گزارش اشاره شد رویه و برنامه دولت سیزدهم از آغاز این بود که مدیران و رویه فعالیت آنها مستمر مورد توجه قرار گیرد. این تغییر و تحولات با به منظور ارزیابی‌ها و یا بر اساس شرایط موجود و شرایط روز کشور انجام گرفته است و امروز سه تغییر نهایی شده است.

وی افزود: آقای میرکاظمی از اواسط سال گذشته از آقای رئیس‌جمهور درخواست کرده بودند به واسطه بیماری قلبی که دارند که ایشان از دولت استعفا بدهند در همین راستا جناب آقای «منظور» با توجه به سوابق مدیریتی در حوزه‌های مختلف و تخصص ایشان به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شدند و از خدمات میرکاظمی به عنوان مشاور در تیم اقتصادی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه جهاد کشاورزی، با توجه به جنگ اوکراین شاهد مشکلاتی در تأمین مواد غذایی بودیم و با توجه به تورم‌های جهانی و رکود دوره کرونا تصمیم بر این شد که آقای محمد آقامیری رئیس کنونی سازمان نظام دامپزشکی سرپرستی وزارت جهاد و کشاورزی را بر عهده بگیرند و از تجارب آقای ساداتی‌نژاد در دولت بهره خواهیم برد.

بهادری جهرمی عنوان کرد: تغییر بعدی در خصوص صندوق نوآوری و شکوفایی  است که بنا شد آقای خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی باتوجه به سوابق و تحصیلاتی که دارند وظایف این حوزه را بر عهده بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});