• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

ضرورت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه خودرو و قطعه‌سازی در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 102715
  • 03 اردیبهشت 1402 - 13:30
ضرورت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه خودرو و قطعه‌سازی در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - نماینده ملکان در مجلس بر ضرورت استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه خودرو و قطعه سازی در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعلی موسوی با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه خودرو و قطعه سازی در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: وجود شرکت هایی از جمله شرکت ایدم، تراکتورسازی و ماشین سازی نشان می دهد که این استان می تواند در این زمینه بسیار خوب و موفق عمل کرده و می تواند زمینه سرمایه گذاری را به خوبی فراهم کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته وزارت صمت نیز باید توجه جدی به این مسئله داشته باشند و از طرفی نیز لازم است که نمایندگان استان پیگیری های لازم را در خصوص ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه خودرو و قطعه سازی در استان آذربایجان شرقی را انجام داده و قول های مساعد در این خصوص اتخاذ شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: لازم است استعداد های بالقوه در آذربایجان شرقی تبدیل به استعداد های بالفعل در حوزه صنعت شود و با توجه ویژه به این حوزه مشکلات بیکاری جوانان و اشتغال در استان مرتفع شده و سرمایه گذاران با میل و رغبت به دنبال سرمایه گذاری در این حوزه شود که به طور قطع زمینه توسعه استان را به خوبی فراهم خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس خاطرنشان کرد: از دولت انتظار می رود با نگاه ویژه به ظرفیت های هر استان بتواند با استفاده از آن ظرفیت، بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور را مرتفع کند؛ بنابراین لازم است به حوزه صنعت در آذربایجان شرقی نگاه ویژه ای شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});