• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

تعطیلی ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی در شهرهای قرمز الزامی است

  • کد خبر : 10477
  • 21 فروردین 1400 - 9:40
تعطیلی ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی در شهرهای قرمز الزامی است
یاز اکو - علاوه بر اصناف، تعطیلی جدی ادارات دولتی و شرکتهای خصوصی در شهرهای قرمز الزامی است. در غیر اینصورت سونامی چهارم کرونا هفته‌ها به طول می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، اپلیکیشن ماسک، تایید شده توسط وزارت بهداشت نوشت: در محدودیت های آذر ۹۹ که کمر موج سوم را شکست و روند بستری را در چند روز نزولی کرد، ادارات دولتی تعطیل بودند یا در صورت اضطرار حداقل تعداد کارمند حضور داشتند.  در محدودیت‌هایی که از فردا آغاز می‌شود ادارات دولتی حتی در شهرهای قرمز با یک سوم کارمندان باز هستند. این به معنای دادن چراغ سبز به شرکتهای خصوصی است.

بسیاری از مردم برای پیگیری کارهای اداری خود فرصت را مغتنم می‌شمارند ولذا مترو و اتوبوسهای شهری همچنان پر تردد خواهد بود.  تفاوت کلیدی دیگر، سرعت انتقال بالای ویروس انگلیسی است. در آذر ۹۹ ویروس غالب کشور همان نسخه اولیه چینی بود. 

سرعت وحشتناک افرایش بستری در موج چهارم که ۳.۷ برابر موج دوم و سوم است نشان می‌دهد برای اثرگذاری جدی باید اقدامات بسیار سختگیرانه‌تری نسبت به موج سوم انجام شود. بعضی از شرکتهای گردشگری و مسافربری در حال تبلیغ برای سفر هستند. در صورتی که اقدام جدی صورت نگیرد، تعطیلات پیش‌رو می‌تواند به موج جدید مسافرت منجر و مشکل را پیچیده‌تر کند.

علاوه بر اصناف، تعطیلی جدی ادارات دولتی و شرکتهای خصوصی در شهرهای قرمز الزامی است. در غیر اینصورت سونامی چهارم کرونا هفته‌ها به طول می‌انجامد و باعث مرگ هزاران نفر از مردم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});