• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

توسعه منطقه آزاد ارس با مد نظر قراردادن محیط زیست انجام می‌شود

  • کد خبر : 109018
  • 31 خرداد 1402 - 14:15
توسعه منطقه آزاد ارس با مد نظر قراردادن محیط زیست انجام می‌شود
یاز اکو - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارس یک منطقه دوستدار محیط زیست است و توسعه‌اش با مد نظر قرار دادن محیط زیست رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، معصومه پاشایی نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جشن بین‌المللی ژئوپارک ارس اظهار کرد: از مردم منطقه قدردانی می‌کنم که این‌ها ارس را ارس کرده است؛ سرمایه‌گذاری که خشت به خشت گذاشته و اینجا را ارس کرد و اکنون زمانی شده است که به چیزهای فراتر و در سطح جهانی فکر کنیم و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یک زمین برای زندگی داریم و همه یک سهمی از این کره زمین دارد که متشکل از میهن و استان و شهر می‌شود، گفت: ژئوپارک‌ها هدیه الهی است و گذشته این زمین را برای ما نشان می‌دهد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس خاطرنشان کرد: به علت محدودیت منابع و مدیریت مناطق ارس و خودگردانی خود به این موضوعات رسیده است؛ چراکه اگر ارس نبود الان کسی هم پیگیر این نبود که ژئوپارک دارد یا نه.

وی با اشاره بر موقعیت جغرافیایی عالی ارس و توسعه همه جانبه در این منطقه گفت: شعار دنیا نیز توسعه همه جانبه است که ارس مصداق این توسعه همه جانبه است.

پاشایی متذکر شد: ارس یک منطقه دوستدار محیط زیست است و توسعه‌اش با مد نظر قرار دادن محیط زیست رخ می‌دهد.

وی خطاب به تمام سفرای حاضر در جلسه گفت: از همه شما می‌خواهیم تا ارس دوستدار محیط زیست و تاریخی و گردشگری با ظرفیت فراوان سرمایه‌گذاری را نشان دهید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=109018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});