• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11

ساتوشی GPT چیست؟/ معرفی هوش مصنوعی مخصوص ارز دیجیتال

  • کد خبر : 110203
  • 12 تیر 1402 - 10:30
ساتوشی GPT چیست؟/ معرفی هوش مصنوعی مخصوص ارز دیجیتال
یاز اکو - چت‌بات هوش مصنوعی ساتوشی پاسخ‌های جامع و در عین حال ساده‌ای را درباره ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از افراد زمانی که با فرصت‌های رمزارزی و یا پروژه‌های با وعده‌های سود بالا آشنا می‌شوند، از تلفن همراه خود برای جستجو درباره اعتبار آن پروژه، استفاده می‌کنند. اما زمانی که کاربر به جستجو درباره وعده‌های سودآور و پروژه‌ها در این بازار می‌پردازد، با انبوهی از داده‌ها، تحلیل‌های رمزارزی و گزارش‌های خبری مواجه می‌شود و در نهایت نمی‌تواند پاسخ دقیقی برای پرسش خود بیابد. راه‌حل این مشکل در چت‌بات هوش مصنوعی ساتوشی جی‌پی‌تی نهفته شده است که هوش مصنوعی مختص به پاسخ پرسش‌های کاربران درباره فضای ارزهای دیجیتال است.

ساتوشی جی‌پی‌تی اطلاعات درباره اصطلاحات دنیای ارزهای دیجیتال را به عبارات ساده تبدیل می‌کند و در اختیار همه کاربران قرار می‌دهد. این مسئله باعث صرفه‌جویی در وقت کاربران و جلوگیری از سردرگمی آنها در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال خواهد شد.

معرفی ساتوشی جی‌پی‌تی

در‌ سال‌های اخیر تعداد کاربران علاقه‌مند به دنیای ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. با این وجود کسب اطلاعات صحیح، آشنایی با اصطلاحات رمزارزی، بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض و دوری از پروژه‌های کلاهبرداری برای تازه‌واردان به این بازار می‌تواند چالش بزرگی باشد،‌ چراکه درک بسیاری از این اصطلاحات نیازمند اطلاعات کافی درباره بازار ارزهای دیجیتال است.

چت‌بات هوش مصنوعی ساتوشی (Satoshi GPT) راه‌حل این مشکل است. کاربران می‌تواند به‌صورت رایگان و بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده، با حساب جیمیل خود در وبسایت این چت‌بات حساب باز کنند و سوالات رمزارزی خود را از هوش مصنوعی ساتوشی بپرسند. پس از پاسخ به پرسش کاربر، ساتوشی سوالات پیشنهادی مرتبط با موضوع سوال را نیز نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند در صورت تمایل، اطلاعات مرتبط و بیشتری درباره سوال خود کسب کنند. برای مثال این چت بات توانسته است که اصطلاح رمزارز را به یک کودک پنج ساله به‌شکل زیر توضیح دهد:

چت بات ساتوشی چگونه عمل می‌کند؟

استفاده از این چت‌بات هوش مصنوعی بسیار ساده است و کاربر بدون نیاز به پرداخت هزینه و طی کردن روند ثبت‌نام طولانی، تنها با وارد کردن آدرس جیمیل خود می‌تواند در وبسایت ساتوشی عضو شود و سوالات مد نظر خود را در چت‌بات تایپ کند. ساتوشی با استفاده از مدل زبانی هوش مصنوعی و با جمع‌آوری تحقیقات گسترده درباره سوال رمزارزی کاربر، به آن پاسخ می‌دهد. در ضمن، ساتوشی می‌تواند جمله‌بندی پاسخ را تغییر دهد و آن را برای کاربر خلاصه کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=110203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});