• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

به مشاغل خوش حق‌و‌حساب جایزه اهداء خواهد شد

  • کد خبر : 111510
  • 24 تیر 1402 - 12:00
به مشاغل خوش حق‌و‌حساب جایزه اهداء خواهد شد
یاز اکو - معاون مالی‌و‌اقتصادی شهرداری منطقه 3 تبریز در جلسه کمیته درآمد منطقه در حضور معاونان و مدیران منطقه گفت: باید پرونده‌های راکد و بررسی نشده از سال‌های گذشته واحد تخلف‌یابی هر چه سریع‌تر نهایی شده و از این به بعد پرونده‌ها باید به‌روز‌رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ کلانشهر تبریز، محمدرضا رضایی در جلسه کمیته درآمد هفتگی منطقه که صبح امروز با حضور اعضای این کمیته متشکل از همه معاونان و مدیران منطقه برگزار شد، گفت: تنها حوزه دخیل در کسب درآمد منطقه، معاونت مالی‌و‌اقتصادی و کارشناسان و کارکنان حوزه مالی نیستند، بلکه باید تمامی معاونت‌ها و واحد‌های منطقه در این خصوص بی‌تفاوت نبوده و با جدیت فعال باشند.

معاون مالی‌و‌اقتصادی منطقه با اعلام نارضایتی از وضعیت درآمدی منطقه افزود: باید پرونده‌های راکد و به جا مانده و بلاتکلیف و بررسی نشده از سال‌های گذشته در واحد تخلف‌یابی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و نهایی گردیده و از این به بعد باید پرونده‌ها در این واحد به‌روز‌رسانی شود.

وی در جمع اعضای کمیته درآمد هفتگی منطقه، به تاثیرگذاری و اهمیت جانمایی موقعیت، وضعیت و مشخصات املاک منطقه در سامانه یکپارچه شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: با این کار درآمد منطقه شفاف شده و افزایش خواهد یافت.

رضایی گفت: شهرداری منطقه در راستای تشویق شهروندان برای پرداخت به موقع عوارض، به مشاغل خوش حق‌و‌حساب جایزه اهداء خواهد کرد.

معاون مالی‌و‌اقتصادی منطقه افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و توان مالی ادارات و سازمان‌ها، لزوم توجه به بحث سرمایه‌گذاری، نه تنها امری اجتناب‌ناپذیر بلکه امری واجب است و باید در این راستای واحد سرمایه‌گذاری منطقه با جدیتی بیش‌از‌پیش فعال شده و در راستای جذب سرمایه برای عمران و آبادانی هر بیشتر و توسعه‌ای مطلوب تلاش کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});