• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

حکمت حاجی اف خطاب به ستون نویس واشنگتن پست: بگو رفیقت کیست تا بگویم که کیستی!

  • کد خبر : 114877
  • 26 مرداد 1402 - 10:30
حکمت حاجی اف خطاب به ستون نویس واشنگتن پست: بگو رفیقت کیست تا بگویم که کیستی!
یاز اکو- حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهور آذربایجان و رئیس بخش سیاست خارجی ریاست جمهوری، از مقاله منتشر شده توسط دیوید ایگناتیوس، ستون نویس واشنگتن پست در مورد جاده لاچین انتقاد کرد و گفت که این مقاله تهاجم ارامنه را توجیه می کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اوخو، این مطلب را دستیار رئیس جمهور آذربایجان در حساب کاربری “X” (توئیتر سابق) نوشته است.

حاجی اف نوشته است: مقاله دیوید ایگناتیوس در واشنگتن پست از مجموعه ای از مقالات تبلیغاتی ضد خبری است که از گذشته علیه آذربایجان نوشته می شود. بگو رفیقت کیست تا به تو بگویم کیستی! ایگناتیوس و روبرت واردانیان دوستان خوبی هستند، در حالیکه که واردانیان یک الیگارش جنایتکار است.

روبن واردانیانی که دو میلیارد دلار از راه پولشویی به بانک های خارج از کشور منتقل کرد بود، سال گذشته به قره باغ کوچانده شد تا در پناهگاهی راحت زندگی کند توسط ایگناتیوس ستون نویس روزنامه “واشنگتن پست” تمجید شد.

ایگناتیوس همانند سال ۲۰۱۶ در جریان بازدید غیرقانونی از منطقه قره باغ آذربایجان با تفسیر نادرست از تمام حقایق موجود در میدان و توجیه اشغالگری به حمایت و دفاع از رژیم دست نشانده جدایی طلب تحت حمایت ارمنستان ادامه می دهد.

این منبع خبری در ادامه می نویسد: شما به عنوان خبرنگاری که در سال ۲۰۱۶ از سرزمین های اشغالی آذربایجان دیدن کردید، چشمانتان را بر روی همه خرابکاری های آنجا بستید.

هیچ کس از مقاله جانبدارانه شما در مورد عملکرد مسیر لاچین تعجب نمی کند. اما درج چنین مقالاتی در واشنگتن پست مرا به یاد دستورات دفتر سیاسی دوران شوروی می اندازد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});