• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد:

دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 11638
  • 30 فروردین 1400 - 12:15
دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال ۱۴۰۰
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: موزه مجلس شورای اسلامی به زودی در تبریز راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی بودجه ۱۴۰۰ که توسط دولت تقدیم مجلس شده بود، در مجلس شورای اسلامی پایان یافته است و اکنون می‌توان گفت که در این بودجه، اتفاقات خوبی برای شهر تبریز خواهد افتاد، به طوری که بودجه مسیر باکو تا بیله سوار و مسیر چشمه ثریا که مسافت ایران و اروپا را ۳۵۰ کیلومتر نزدیک تر می‌کند، تصویب شده و در ردیف بودجه امسال آورده شده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین بزرگراه تبریز_نوردوز که پنجمین راه اصلی تبریز بوده و از مسیر اسپیران، سه راه آبپا ورزقان، خاروانا و نوردوز عبور کرده و ۷۰۰ روستای قره داغ را به تبریز وصل می‌کند، تا کنون توسعه خوبی داشته است و حتی بودجه آن نیز در سال ۱۴۰۰ ، پنج برابر افزایش یافته و از ۱۴ میلیارد به ۵۰ میلیارد رسیده است.

وی افزود: تصویب ردیف بودجه برای ایجاد تقاطع هم سطح در آخر پاسداران و ایجاد شهرک جوانان به متراژ ۷۰ هکتار برای انتقال خانه‌های ناامن حاشیه شهر که حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را شامل می‌شود و در انتهای مسیر پاسداران واقع شده، انجام گرفته است.

منادی گفت: با توجه به این‌که تبریز در ۱۱۴ سال گذشته تلاش‌های زیادی برای مجلس شورای اسلامی انجام داده است، طی سفر رئیس مجلس به تبریز مقرر شده تا موزه مجلس را در خانه شیخ محمد خیابانی دایر شود که ردیف بودجه آن را پنج میلیارد به تصویب رسانده‌ایم.

وی ادامه داد: بودجه مناسبی نیز برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه تبریز و تمامی دانشگاه‌های علمی کاربردی و پیام نور استان تصویب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: رتبه بندی فرهنگیان، همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در ردیف بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، منادی تاکید کرد: تمامی تلاش ما در تصویب بودجه ۱۴۰۰، حمایت از قشر محروم و تمام زحمت کشان جامعه بوده که خوشبختانه تمامی این اهداف در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});