• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

گوشی جان سخت Armor 22 معرفی شد

  • کد خبر : 117749
  • 25 شهریور 1402 - 12:00
گوشی جان سخت Armor 22 معرفی شد
یازاکو - شرکت Ulefone ساعاتی پیش از نسل جدیدی از گوشی‌های جان سخت و مستحکم خود رونمایی کرد. این گوشی جدید که Armor 22 نام دارد با ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه‌ای همراه شده تا نسبت به محصول پیشین خود عملکرد بهتری را در دسترس کاربران قرار دهد. ویژگی‌هایی نظیر باتری 6600 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 120 هرتزی.

شرکت Ulefone که بخش اعظمی از محبوبیت خود را به دلیل تولید گوشی‌های مستحکم و جان سخت بدست آورده است امروز از نسل جدیدی از محصولات خود رونمایی کرد. گوشی جدید و جان سخت Armor 22 محصول جدید این شرکت است که می‌توان آن را ترکیبی از استحکام عالی و همچنین ظاهری جذاب و زیبا دانست. گوشی Armor 22 در سال جاری میلادی توانسته است جایزه Muse Design Awards را از آن خود کند و از این نظر یک محصول ویژه محسوب می‌شود.

براساس گزارش Gizmochina، گوشی جدید Armor 22 دارای یک نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی با وضوح FHD+ یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسلی است و برای آن حداکثر نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی نیز در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین به تراشه Helio G96 از شرکت مدیاتک مجهز است که دارای دو هسته Cortex-A76 با سرعت ۲٫۰۵ گیگاهرتز و همچنین شش هسته Cortex-A55 با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز است. هشت گیگابایت حافظه رم و همچنین ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، تکمیل کننده مشخصات این گوشی در این بخش هستند.

طبق انتظار برای محافظت از این گوشی چند استاندارد عالی نیز در نظر گرفته شده است. گوشی Armor 22 از استانداردهای IP68 و IP69K برای محافظت در برابر آب و گرد و خاک بهره می‌برد. همچنین برای این گوشی استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز در نظر گرفته شده است. به لطف این استانداردها، گوشی Armor 22 می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب دوام بیاورد. همچنین در صورت سقوط این گوشی بر روی بتن از ارتفاع ۱٫۵ متری اتفاقی برای آن رخ نمی‌دهد.

دوربین اصلی این گوشی نیز به صورت دوگانه طراحی شده است و برای آن یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی از نوع دید در شب در نظر گرفته شده است. می‌توان در کنار این سنسورها دو منبع نوری مادون قرمز که به منظور عملکرد بهتر دوربین دید در شب در نظر گرفته شده است را هم مشاهده کرد. به لطف این منابع نوری گوشی Armor 22 می‌تواند از موقعیت‌های تاریک و در هنگام شب، تصاویر بسیار خوبی را به ثبت برساند. باتری غول پیکر گوشی Armor 22 نیز دارای ظرفیت ۶۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و می‌توان در بهترین حالت آن را با استفاده از شارژرهای سیمی با حداکثر توان ۳۳ وات شارژ کرد.

سیستم عامل اندروید ۱۳، ضخامت ۱۵ میلی‌متری، وزن ۳۲۴ گرمی، سنسور شناسایی اثر انگشت، ارتباط بلوتوث ۵٫۲، شیار حافظه microSD و پشتیبانی همزمان از دو سیم‌ کارت، از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند است.

عرضه گوشی مستحکم Armor 22 از تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) آغاز می‌شود و نسخه پایه این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و هشت گیگابایت حافظه رم ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. برای نسخه قدرتمندتر از این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی و هشت گیگابایت حافظه رم نیز قیمت ۳۲۰ دلاری در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});