• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است

  • کد خبر : 119071
  • 08 مهر 1402 - 10:45
۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است
یاز اکو - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری های مختلف در حوزه گردشگری استان اردبیل یکی از اهداف اصلی ما قرار دارد و با توجه به پتانسیل های موجود در استان، در حال حاضر ۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل فعال بوده و در حال اجرا هستند.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان استان خواهیم بود و در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه تاسیسات گردشگری در استان نیازمند اعتبارات ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به افتتاح ۵ پروژه گردشگری طی روزهای اخیر در سطح استان بیان کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از پروژه های گردشگری استان اردبیل با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال برای ۱۰۹ نفر فراهم شد.

محمدی ادیب ادامه داد: از این ۵ پروژه افتتاح شده ۳ مورد در قالب هتل و مراکز اقامتی بوده و با افتتاح این سه پروژه بیش از ۱۳۲ تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی در سه شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر افزوده شد.

وی گفت: بهره برداری از مجموعه تفریحی و سرگرمی و طرح توسعه ای آبدرمانی ژنرال در شهر توریستی سرعین ۲ پروژه دیگر در حوزه گردشگری بود که به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=119071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});