• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

رئیس جمهور آذربایجان: ۳ دلقکی که خود را رئیس جمهور می نامیدند امروز در انتظار مجازات خود هستند

  • کد خبر : 121069
  • 24 مهر 1402 - 8:30
رئیس جمهور آذربایجان: ۳ دلقکی که خود را رئیس جمهور می نامیدند امروز در انتظار مجازات خود هستند
یاز اکو - سه دلقکی که در این ساختمان (کمیته حزب منطقه خودمختار قره باغ کوهستانی) عنوان رئیس جمهور بر خود گذاشته بودند، امروز در انتظار مجازات مستحق خود هستند. نمی دانم شخصی که در یکی از اتاق های این بنا مستقر بود و خود را «نخست وزیر» می نامید، جرأت می کند دوباره ما را تهدید کند؟ چای او امروز در بازداشتگاه برایش سرو می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، این مطلب را الهام علیئو رئیس جمهور آذربایجان پس از برافراشتن پرچم ملی جمهوری آذربایجان در خانکندی در ۱۵ اکتبر گفت.

رئیس جمهور آذربایجان افزود: اینجا یک جدایی طلب که خود را وزیر امورخارجه خطاب می کرد به طعنه می گفت که جمهوری آذربایجان اگر قصد دارد پرچم اش را در خانکندی به اهتزاز درآورد باید در کشورمان سفارت باز کند. چای او هم در بازدشتگاه باکو برایش سرو می شود. ببینید پرچم ما الان اینجاست، جلوی این ساختمان! این باید درس عبرتی برای آنها باشد. متأسفانه سخنانی که ۲۰ سال پیش گفتم و از آن زمان بارها تکرار کردم به گوش شان نرسید. آنها فکر می کردند که پیام های ما صرفا یک صحبت است. نه، کاری را که گفتم انجام دادم، همه از جمله در ارمنستان آن را می دانند و نباید فراموشش کنند. جنگ مهینی را فراموش نکنید! اقدامات ضد تروریستی را فراموش نکنید!

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});