• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
مدیرکل راهداری آذربایجان‌شرقی:

ترددهای برون شهری در محورهای آذربایجان‌شرقی ۶۵ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 12108
  • 02 اردیبهشت 1400 - 22:00
ترددهای برون شهری در محورهای آذربایجان‌شرقی ۶۵ درصد افزایش یافت
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: فروردین ماه سال‌جاری ۱۹ میلیون و ۵۱۷ هزار ترددخودرو درمحورهای استان ثبت شد که نشانگر افزایش ۶۵ درصدی نسبت به سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، اروجعلی علیزاده اظهار کرد: این آمار از ۸۲ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مختلف آذربایجان شرقی به دست آمده است.

وی افزود: از کل ترددهای ثبت شده در فروردین ماه امسال ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است.

وی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۲ میلیون و ۶۸۹ هزار تردد، تبریز- صوفیان با بیش از یک میلیون و ۶۱۶ هزار تردد، ایلخچی- آذرشهر با بیش از یک میلیون و محور بناب – مراغه با بیش از ۴۶۸ هزار تردد را پرترددترین محورهای آذربایجان شرقی در فروردین ماه اعلام کرد.

علیزاده گفت: محور ملکان – بناب و محورهای رفت و برگشت میاندوآب – ملکان از دیگر محورهای پرتردد استان در این بازه زمانی بودند.

وی گفت: درحال حاضر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با ۲۴ دوربین نظارت تصویری، ۸۸ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور فعال که ۱۱ سامانه با پیشرفت بالای ۹۰ درصد نیز در شرف راه اندازی است، هفت دستگاه تابلوی پیام متغیر و ۸۲ دستگاه تردد شمار آنلاین

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});