• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
میرتاج الدینی:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در بودجه سال آینده اعمال می‌شود

  • کد خبر : 124069
  • 20 آبان 1402 - 18:55
متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در بودجه سال آینده اعمال می‌شود
یازاکو - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ بر این مبنا عمل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» با حضور در در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی با بیان اینکه رییس مجلس، رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص نشستی داشتند و توافقات لازم شده است ، گفت: به این ترتیب مسیری برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فراهم می شود.

وی با اعلام اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور نخستین بودجه ۲ مرحله ای دولت است، گفت: ابتدا کلیات بودجه به مجلس ارائه می شود و پس از بررسی مجلس، بر اساس کلیات و سقف، بودجه دوم ارائه می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی تابستان امسال در شهر تبریز گفت: اساسی ترین راهکار برای رفع این مشکل انتقال آب ارس است که به همت قرارگاه خاتم در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح مشکل تبریز برای حداقل ۲۰ سال رفع می شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به کاهش آب سد نهند و کمبود آب تبریز به خصوص در ماه شهریور امسال گفت: با برنامه های میان مدت و کوتاه مدت همچون حفر ۶۰ حلقه چاه این مشکل مدیریت شد اما به لحاظ کاهش بارش ها ، مدیریت مصرف عمومی ضروری است .

یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی همزمان با هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف تبریز تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برپاست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});