• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

شهرک‌های صنعتی اردبیل تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 129649
  • 13 دی 1402 - 13:45
شهرک‌های صنعتی اردبیل تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
یازاکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آغاز اجرای پروژه فیبر نوری در کلیه شهرک‌ها و نواحی استان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیمای، هاشم علایی از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها، طی قرارداد با شرکت مخابرات استان، شبکه فیبر نوری در تمامی معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی گفت: هزینه این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین خواهد شد و شرکت مخابرات استان نیز به عنوان مجری طرح، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به افزایش واحد‌های تولیدی در استان و نیاز روزافزون این واحد‌ها به بستر‌های ارتباطی، خاطرنشان کرد: این پروژه در طول مدت ۵ سال اجرا خواهد شد که به طور حتم با اجرای آن، شاهد رونق تولید و تامین نیاز‌های ارتباطی واحد‌های تولیدی خواهیم بود.

علایی از اجرای شبکه تلفن ثابت در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد و افزود: برای افزایش آنتن‌دهی نیز پیگیری‌های لازم با شرکت مخابرات استان در حال انجام است تا با نصب دکل‌های مخابراتی توسط شرکت مخابرات، شاهد کاهش مشکلات آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=129649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});