• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

وسعت شهرک صنعتی عجبشیر ۱۳ هکتار افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 132067
  • 07 بهمن 1402 - 14:30
وسعت شهرک صنعتی عجبشیر ۱۳ هکتار افزایش می‌یابد
یازاکو - استاندار آذربایجان شرقی دستور داد: ۱۳ هکتار زمین موردنیاز به وسعت شهرک صنعتی عجبشیر با شرط رعایت مسائل زیست‌محیطی اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مالک رحمتی روز شنبه ۷ بهمن در بازدید از شهرک صنعتی عجبشیر تأکید کرد: تلاش برای توسعه متوازن استان در اولویت است، زیرا اگر توسعه متوازن باشد مدیریت آسان‌تر است.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اصلی تحقق توسعه متوازن رشد شهرک‌های صنعتی است، اضافه کرد: شهرستان عجب‌شیر ظرفیت‌های متعددی برای توسعه دارد که شهرک صنعتی یکی از آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی عجبشیر جای رشد دارد و وضعیت فعلی آن قابل‌قبول نیست، بیان کرد: واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی زمین می‌گیرند حتماً باید فعال شوند، ضمن اینکه واحدهای تولیدی راکد نیز از طریق بررسی و رفع مشکلاتشان باید فعال شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نمی‌پذیریم واحدی در یک شهرک صنعتی غیرفعال باشد، زیرا هدف اصلی ما تولید و اشتغال‌زایی است، از فرماندار عجب‌شیر خواست برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای راکد شهرک اقدام کند.

وی ادامه داد: راه دسترسی به شهرک عجب‌شیر نیز در حال انجام بوده و راهداری نیز آسفالت این مسیر سه‌کیلومتری را سریع اجرایی کند.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی هم پست برق موردنیاز را برای شهرک صنعتی عجب‌شیر فراهم و تا آن موقع سه مگاوات به ظرفیت برق شهرک اضافه کند.

رحمتی خاطرنشان کرد: نیاز شهرک به خدمات آتش‌نشانی و درمانگاه نیز به شکل پرتابل قابل‌حل است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});