• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

پروژه پایاب سد خداآفرین شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 132071
  • 07 بهمن 1402 - 15:00
پروژه پایاب سد خداآفرین شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
یازاکو - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در ماه‌های اخیر یک هزار و ۷۲۳ میلیارد تومان از بدهی سال‌های گذشته پروژه پایاب سید خداآفرین پرداخت شده و این پروژه شهریورماه سال آینده با تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس، نوبخت اژدری صبح امروز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: به‌رغم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی، این پروژه در پنج سال اخیر بلاتکلیف باقیمانده بود که از آبان‌ماه امسال با حمایت استاندار اردبیل روند اجرایی آن سرعت گرفته است.

وی افزود: این پروژه تا شهریور سال آینده با تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل می‌شود که در ماه‌های اخیر یک هزار و ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی سال‌های گذشته پرداخت و زمینه برای سرعت گرفتن این پروژه فراهم شده است.

واگذاری ۷۰۰ هکتار برای توسعه گلخانه‌ها در استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه با اشاره به روند رو به رشد کشت گلخانه‌ای در استان، تصریح کرد: شهرک‌های گلخانه‌ای استان با سرعت در حال تکمیل هستند که در فضای یک هزار و ۱۰۰ هکتار، بزرگترین شهرک گلخانه‌ای در شهرستان پارس‌آباد مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند.

اژدری خاطرنشان کرد: ۷۰۰ هکتار زمین برای توسعه گلخانه‌ها در سطح استان اردبیل واگذار شده است که تا به امروز، ۱۸۵ هکتار از آنها به بهره‌برداری رسیده که ۱۲۰ هکتار آن در دولت سیزدهم با اشتغالزایی یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

وی بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای ۲۰ هکتاری خلخال نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و امیدواریم در دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});