• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

موافقت وزیر علوم برای ایجاد دانشکده های هنر و فسیل شناسی در مراغه

  • کد خبر : 13461
  • 14 اردیبهشت 1400 - 13:30
موافقت وزیر علوم برای ایجاد دانشکده های هنر و فسیل شناسی در مراغه
یاز اکو - نماینده مردم مراغه و عجب‌‎شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه موافقت کرده است .

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، علی علیزاده امروز با اشاره به دیدار دو ساعته با وزیر علوم اظهار داشت: با موافقت دکتر غلامی وزیر علوم و دکتر رحیمی شعرباف معاون پژوهشی وزیر دانشکده هنر و فسیل شناسی در  مراغه ایجاد می شود.

وی افزود: ابلاغیه انتقال دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی ـ مهندسی باطل و اجرای آن سریعاً متوقف شده است.

علیزاده گفت: دو این دانشکده همچنان به عنوان دو دانشکده فعال به فعالیت‌های علمی خود ادامه خواهند داد و در دفترچه کنکور سال جاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ همچنان دانشجو خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پایه توسعه خواهد یافت و این دانشکده‌ها در منطقه به عنوان مرکز عمل خواهد کرد. 

به گفته نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی، دانشکده هنر نیز به جمع دانشکده‌های دانشگاه مراغه اضافه خواهد شد و دانشگاه‌های شهرهای همجوار در رشته‌های هنر پذیرش دانشجو نخواهند داشت.

علیزاده افزود: دانشگاه مراغه به عنوان دانشگاه جامع منطقه‌ای عمل خواهد کرد و مسیر برای توسعه دانشگاه مراغه باز خواهد ماند.

وی گفت: تصمیمات مورد توافق در جلسه با وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و دبیر شورای ساماندهی آموزش عالی کشور، بعد از تصویب در شورای ساماندهی آموزش عالی کشور ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});